Reklama:
Senior Asset Manager, Poznań
Free
Senior Asset Manager, Poznań
Poland, Lubelskie, Poznań,
Zmodyfikowano November 18, 2023
Opis
Senior Asset Manager Miejsce pracy: Poznań Twój zakres obowiązków zarządzanie powierzonym portfelem wierzytelności korporacyjnych i SME realizacja wielowątkowych strategii likwidacji zabezpieczeń hipotecznych negocjacje na każdym etapie sprawy, w tym negocjowanie warunków dobrowolnej sprzedaży zabezpieczeń (nieruchomości) proaktywne pozyskanie jak najszerszego grona potencjalnych nabywców nieruchomości i wierzytelności ocena kondycji finansowej klientów, perspektyw na spłatę zadłużenia oraz weryfikacja stanu zabezpieczeń (praca w terenie, 3 dni w tygodniu) kontakt z Sądami, Doradcami restrukturyzacyjnymi oraz Komornikami kreatywne poszukiwanie nowych wątków w sprawach oraz alternatywnych rozwiązań Nasze wymagania minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze wierzytelności korporacyjnych i SME doświadczenie w pozyskiwaniu nabywców nieruchomości, negocjacji kontraktów oraz w sprzedaży nieruchomości dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych (3 dni w tygodniu) bardzo dobra znajomość procesów windykacyjnych znajomość rynku nieruchomości, projektów budowlanych, map i wycen nastawienie na realizację ustalonych planów oraz silnej motywacji do działania samodzielność i dobra organizacja pracy własnej dobra znajomości języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem) prawo jazdy kat. B. To oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych atrakcyjne benefity: prywatną opiekę medyczną, dostęp do systemu myBenefit, ubezpieczenie grupowe pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu z dużym udziałem wyjazdów służbowych oraz możliwością pracy w ramach Home Office Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy program emerytalny kawa / herbata program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne Intrum Sp. z o.o. Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 8000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Intrum Sp. z o.o. z siedzibą w: Domaniewska 48, 02-672 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod.pl@intrum.com. Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres: maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: iod.pl@intrum.com.
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |