Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Miejsce pracy: SzczecinYour responsibilities
- Deliver written customer support via email for the Swedish market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
Our requirements
- Fluent Swedish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
What we offer
- Employment based on a labor contract
- Salary: 10 800 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by Lux Med, My Benefit with monthly budget, private life insurance, Multi Sport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- life insurance
- fruits
- integration events
- no dress code
- coffee / tea
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: ewa.mostek@concentrix.com.