Opis oferty Omida Shared Services Center to spółka, która powstała, aby zapewniać obsługę wszystkim podmiotom z Grupy OMIDA w zakresie administracji, księgowości, windykacji, controllingu, IT oraz innych procesów z zakresu backoffice.
Rozwój architektury systemów IT zgodnie z najlepszymi praktykami oraz strategią firmy.
Wsparcie i administracja systemami biznesowymi (m.in. ERP, TMS, WMS)
Współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie komunikacji IT-business, w tym analiza wymagań w zakresie obsługiwanych systemów IT
Tworzenie zapytań SQL na potrzeby raportowe
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej
3 lata doświadczenia w pracy z dowolnym systemem klasy ERP, szczególnie w obszarze finansów i kadr
udział we wdrożeniu ERP/TMS/WMS w organizacji powyżej 50 pracowników
znajomość jednego z języków programowania (C#, Python, PHP itp.)
znajomość SQL i tematyki baz danych (mile widziane doświadczenie z dowolnym BI)
umiejętność pracy z klientem biznesowym
prawo jazdy kat. B
bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (program kafeteryjny, Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zniżka na studia wyższe)
potrzebne narzędzia pracy, między innymi telefon, komputer służbowy
możliwość pracy w trybie hybrydowym po okresie próbnym
Aplikant - Specjalista
Free
Aplikant - Specjalista
Poland, Pomorskie, Gdańsk,
Zmodyfikowano April 11, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Reklama: