Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.
Obowiązki: obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w systemie Service Desk iagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym (laptopy) instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom monitorowanie i utrzymanie infrastruktury IT tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych (Service Desk) Wymagania: doświadczenie w obsłudze zgłoszeń wsparcia technicznego znajomość systemów operacyjnych Windows 10/11 oraz narzędzi Office 365 umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym (laptopy) komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej wykształcenie średnie techniczne lub wyższe informatyczne znajomość języka angielskiego B2 Oferujemy: pracę hybrydową możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT finansowanie kwalifikacji zawodowych – wesprzemy Cię w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych i certyfikacji m.in.
CISA, OSCP, CPSA, CISM, CEH, CREST i CSSA szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i Linked In Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in.
kartę Multi Sport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach
Reklama:
Assistant - It Help Desk
Free
Assistant - It Help Desk
Poland, Mazowieckie, Warszawa,
Zmodyfikowano February 1, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Skontaktuj się z pracodawcą
Informacje o pracodawcy

KPMG is a global network of professional firms providing Audit, Tax and Advisory services. We have 227,000 outstanding professionals working together to deliver value in 146 countries and territories. With a worldwide presence, KPMG continues to build on our successes thanks to clear vision, defined values and, above all, our people.
Our industry focus helps KPMG firms' professionals develop a rich understanding of clients' businesses and the insight, skills and resources required to address industry-specific issues and opportunities.
The independent member firms of the KPMG network are affiliated with KPMG International Cooperative ( KPMG International), a Swiss entity. Each KPMG firm is a legally distinct and separate entity and describes itself as such.