Communications Planner, Warsaw

Communications Planner ID: 3259074555

Opublikowany 2025-10-16. Zmodyfikowany 2025-11-09.

Opis

Company description
W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, Liquid Thread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.

Overview
Dołącz do nas jako Communications Planner!

Responsibilities
Twoje zadania:

Project management kampanii – odpowiedzialność za koordynację i spięcie w całość rekomendacji kampanii dla klienta z branży finansowej

Współpraca w ramach grupy z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi i wewnętrznymi performensowymi

Planowanie i zakup kampanii reklamowych w mediach online i offline

Monitorowanie i rozliczanie przebiegu kampanii

Udział w tworzeniu strategii mediowych

Przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów

Analiza grup celowych, trendów rynkowych

Przygotowywanie pełnych prezentacji analiz konkurencji

Współpraca z partnerami mediowymi

Prezentacje przed klientem

Qualifications
Aplikuj jeśli:

Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym

Masz doświadczenie w zakupie i planowaniu kampanii digitalowych

Doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii offline mile widziane

Posiadasz ogólną wiedzę o trendach w komunikacji w mediach

Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie

Posiadasz doświadczenie w współtworzeniu strategii mediowych

Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic

Additional information
Co oferujemy?

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- pierwszą umowę podpisujemy na okres próbny.

Pracę hybrydową- każdy zespół pracuje w innym trybie spotkań stacjonarnych. Główna zasada to praca minimum 8 dni w miesiącu z biura.

Oczekiwane godziny rozpoczęcia pracy– elastycznie między godziną 8 a 10.

W piątki możemy skończyć pracę o godz. 15:00, jeśli tylko zrealizujemy nasze zadania i pozwala na to sytuacja biznesowa.

Pakiet benefitów pozapłacowych- podstawowy pakiet opieki medycznej opłacany przez pracodawcę, który możesz rozszerzyć o dodatkowe usługi oraz objąć opieką członków rodziny; doładowanie środków na platformę benefitową Nais, które możesz przeznaczyć na kartę sportową kulturę lub rozrywkę; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego; dostęp do platformy do nauki języków obcych; Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, z którego możesz otrzymać np. dofinansowanie do urlopu.

Środowisko, w którym otrzymasz wsparcie, zaufanie i pomoc- w badaniach satysfakcji nasze talenty potwierdzają, że mogą polegać na zespole, gdy potrzebują porady (98%), oraz że panuje tutaj atmosfera otwartości i akceptacji różnic między ludźmi (96%).

Wewnętrzna, międzynarodowa platforma Marcel– na której możemy korzystać z e-learningów (Linkedin i Udemy), a także autorskich programów czy warsztatów live.

Let’s Talk- możliwość darmowego skorzystania z konsultacji z psychologiem.

Kultura Ciekawości- postrzegamy ją jako kluczowy element naszej organizacji. Stale zasilamy nasz zespół inspiracjami i wiedzą podczas regularnych spotkań i nie tylko.

Międzynarodowe i lokalne programy i projekty rozwojowe, między innymi:

Działania charytatywne- przykładem jest Akcja Mikołaje, w której już kilkanaście lat z rzędu prowadzimy działania wspierające dzieci w Domach Dziecka, a także mieszkańców i podopiecznych Domu Samotnej Matki w Kielcach.

Biura Pet Friendly- możesz przyjść do pracy razem ze swoim pupilem.

Work Your World – inicjatywa dla osób z minimum rocznym stażem, w której umożliwiamy pracę zdalną z niemalże każdego miejsca na świecie przez 6 tygodni.

Power of Referral– program wewnętrznych poleceń pracowniczych, w którym możesz otrzymać bonus finansowy za skuteczne polecenie talentu.

Parking – w naszych budynkach dostępna jest określona liczba miejsc parkingowych.

W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

#LI-KK1

#J-18808-Ljbffr

Lokalizacja

Warsaw
Warsaw
Mazovia
Poland
Reklama:



Atrybuty

Typ pracy Pełny etat
Rodzaj umowy Stały
Rodzaj wynagrodzenia Miesięczny
Zawód Communications planner
Wyślij CV
Publicisgroupe
Publicisgroupe
5 aktywne miejsca pracy
Zarejestrowany 2023-12-05
Poland
Wszystkie wolne miejsca pracy u pracodawców (5) Zgłoś wakat
Wyślij CV
Szukasz pracy? Opublikuj swoje CV
Użytkownik niezalogowany
Cześć wave
Powitanie! Zaloguj się lub zarejestruj