Reklama:



❤️ Pracownik/czka W Biurze Obsługi Klienta, Gdansk

Ostatnia aktualizacja 2024-02-06
Wygasa 2024-03-06
ID #2018010981
Free
❤️ Pracownik/czka W Biurze Obsługi Klienta, Gdansk
Poland, Pomorskie, Gdańsk,
Zmodyfikowano February 4, 2024

Opis

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Czekają na Ciebie:
Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym).
Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.
W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Jak wygląda nasz dzień pracy?
Wyobraź sobie, że nie działa Ci Tik Tok, a źródłem problemu okazuje się brak internetu. Co robisz? Prawdopodobnie sprawdzasz ustawienia telefonu, jeśli jednak problem nadal nie ustępuje. Dzwonisz na infolinię Twojego operatora i to właśnie tutaj my wkraczamy do akcji. Pomagamy naszym klientom w codziennych trudnościach związanych z funkcjonowaniem sieci, tłumaczymy faktury, ale też doradzamy w doborze korzystnej oferty. Nasza jednostka specjalna pomoże Ci znaleźć najkorzystniejszą ofertę na rynku.

Wyróżniają Cię:
Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym.
Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Proces rekrutacji:
1. Chat Assess

2. Rozmowa telefoniczna

3. Spotkanie online

Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (Chat Assess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.

O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.

Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@Transcom Poland) i Instagramie (@transcom.poland).

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: ❤️ pracownik/czka w biurze obsługi klienta

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: