Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim
Join to apply for the
Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim
role at
Top Talents
Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim
Join to apply for the
Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim
role at
Top Talents
Dla naszego klienta, krakowskiego oddziału amerykańskiej korporacji, poszukujemy Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim.
Serdecznie prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim
- inaczej Państwa zgłoszenie nie zostanie przyjęte.
Najważniejsze informacje
Praca w modelu hybrydowym w Krakowie (biuro w okolicy Dworca Kolejowego) - 3 dni w tygodniu z biura, 2 dni zdalnie.
Wynagrodzenie 8300 zł brutto
Zatrudnienie na umowie o pracę na 6-miesięczny okres próbny, a potem na czas nieokreślony.
Dodatkowy pakiet benefitów korporacyjnych.
Od Kandydatów Wymagamy
Język niemiecki na poziomie C1 lub wyższym (must have).
Język angielski na poziomie B2 lub wyższym (must have).
Pierwsze doświadczenia z obsługą klienta, pracą biurową lub dokumentami.
Chęć do nauki.
Najważniejsze są dobre zdolności językowe - są one weryfikowane w procesie rekrutacji.
Zakres obowiązków
Obsługa pracowników i osób związanych z firmą - pomoc w kwestiach związanych z dokumentacją, problemach technicznych lub problemach z używaniem wewnętrznych systemów informatycznych.
Praca w systemie ticketowym.
Wypełnianie dokumentacji.
Jest to typowe stanowisko typu back-office, nie ma na nim kontaktu z klientem. Wsparcia udziela się wyłącznie w obrębie organizacji.
Jak przebiega rekrutacja?
Przesyłasz zgłoszenie z CV w języku angielskim.
Nasz konsultant zapoznaje się z twoim CV (nie wykorzystujemy sztucznej inteligencji do analizy CV).
Kontaktujemy się, aby przeprowadzić krótką, 5-minutową rozmowę screeningową przez telefon.
Przekazujemy twój profil zawodowy oraz blind CV do pracodawcy (w ten sposób eliminujemy bias oraz wykluczamy możliwość dyskryminacji).
Na prośbę pracodawcy umawiamy termin rozmowy rekrutacyjnej oraz rozmowy weryfikującej zdolności językowe.
Jeśli jest taka potrzeba, umawiamy również termin drugiej rozmowy rekrutacyjnej.
Wspieramy kandydata na każdym etapie procesu, pośredniczymi w przekazywaniu feedbacku po przeprowadzonych rozmowach.
Aplikuj już teraz!
Recepcjonista/Recepcjonistka z j. angielskim
Recepcjonista w dziale rezerwacji i obsługi gości
Specjalista ds. obsługi pacjenta (Kraków)
Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem duńskim
Cracow, Małopolskie, Poland 11 months ago
Obsługa sekretariatu w Kancelarii adwokackiej
Krzeszowice, Małopolskie, Poland 3 days ago
Starszy Specjalista ds. obsługi pacjenta (Myślenice)
Myślenice, Małopolskie, Poland 2 weeks ago
Specjalista ds. prawnej obsługi kontraktów z j. niderlandzkim (holenderskim)
Krzeszowice, Małopolskie, Poland 2 weeks ago
Specjalista ds. ubezpieczeń, likwidacji szkód i obsługi polisowej
Specjalista ds. ubezpieczeń, likwidacji szkód i obsługi polisowej
Skawina, Małopolskie, Poland 8 months ago
#J-18808-Ljbffr