Specjalista Ds. Obsługi Pracowników Z Językiem Niemieckim, Krakow

Consulting ID: 3215619632

Opublikowany 2025-10-08. Zmodyfikowany 2025-11-17.

Opis

Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim

Join to apply for the

Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim

role at

Top Talents
Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim

Join to apply for the

Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim

role at

Top Talents
Dla naszego klienta, krakowskiego oddziału amerykańskiej korporacji, poszukujemy Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim.

Serdecznie prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim

- inaczej Państwa zgłoszenie nie zostanie przyjęte.

Najważniejsze informacje

Praca w modelu hybrydowym w Krakowie (biuro w okolicy Dworca Kolejowego) - 3 dni w tygodniu z biura, 2 dni zdalnie.
Wynagrodzenie 8300 zł brutto
Zatrudnienie na umowie o pracę na 6-miesięczny okres próbny, a potem na czas nieokreślony.
Dodatkowy pakiet benefitów korporacyjnych.

Od Kandydatów Wymagamy

Język niemiecki na poziomie C1 lub wyższym (must have).
Język angielski na poziomie B2 lub wyższym (must have).
Pierwsze doświadczenia z obsługą klienta, pracą biurową lub dokumentami.
Chęć do nauki.

Najważniejsze są dobre zdolności językowe - są one weryfikowane w procesie rekrutacji.

Zakres obowiązków

Obsługa pracowników i osób związanych z firmą - pomoc w kwestiach związanych z dokumentacją, problemach technicznych lub problemach z używaniem wewnętrznych systemów informatycznych.
Praca w systemie ticketowym.
Wypełnianie dokumentacji.
Jest to typowe stanowisko typu back-office, nie ma na nim kontaktu z klientem. Wsparcia udziela się wyłącznie w obrębie organizacji.

Jak przebiega rekrutacja?

Przesyłasz zgłoszenie z CV w języku angielskim.
Nasz konsultant zapoznaje się z twoim CV (nie wykorzystujemy sztucznej inteligencji do analizy CV).
Kontaktujemy się, aby przeprowadzić krótką, 5-minutową rozmowę screeningową przez telefon.
Przekazujemy twój profil zawodowy oraz blind CV do pracodawcy (w ten sposób eliminujemy bias oraz wykluczamy możliwość dyskryminacji).
Na prośbę pracodawcy umawiamy termin rozmowy rekrutacyjnej oraz rozmowy weryfikującej zdolności językowe.
Jeśli jest taka potrzeba, umawiamy również termin drugiej rozmowy rekrutacyjnej.
Wspieramy kandydata na każdym etapie procesu, pośredniczymi w przekazywaniu feedbacku po przeprowadzonych rozmowach.

Aplikuj już teraz!
Recepcjonista/Recepcjonistka z j. angielskim

Recepcjonista w dziale rezerwacji i obsługi gości

Specjalista ds. obsługi pacjenta (Kraków)

Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem duńskim

Cracow, Małopolskie, Poland 11 months ago
Obsługa sekretariatu w Kancelarii adwokackiej

Krzeszowice, Małopolskie, Poland 3 days ago
Starszy Specjalista ds. obsługi pacjenta (Myślenice)

Myślenice, Małopolskie, Poland 2 weeks ago
Specjalista ds. prawnej obsługi kontraktów z j. niderlandzkim (holenderskim)

Krzeszowice, Małopolskie, Poland 2 weeks ago
Specjalista ds. ubezpieczeń, likwidacji szkód i obsługi polisowej

Specjalista ds. ubezpieczeń, likwidacji szkód i obsługi polisowej

Skawina, Małopolskie, Poland 8 months ago

#J-18808-Ljbffr

Lokalizacja

Krakow
Kraków
Małopolskie
Poland
Reklama:



Atrybuty

Typ pracy Pełny etat
Rodzaj umowy Stały
Rodzaj wynagrodzenia Miesięczny
Zawód Specjalista ds. obsługi pracowników z językiem niemieckim
Wyślij CV
TopTalents
TopTalents
309 aktywne miejsca pracy
Zarejestrowany 2023-06-08
Poland
Wszystkie wolne miejsca pracy u pracodawców (309) Zgłoś wakat
Wyślij CV
Szukasz pracy? Opublikuj swoje CV
Użytkownik niezalogowany
Cześć wave
Powitanie! Zaloguj się lub zarejestruj