Jako Atlassian Solution Partner świadczymy kompleksowe usługi w zakresie doboru odpowiednich narzędzi oraz ich wdrożenia i dostosowania do potrzeb organizacji. Dzięki zespołowi doświadczonych ekspertów wspieramy naszych Klientów na każdym etapie procesu implementacji rozwiązań Atlassian począwszy od analizy wymagań biznesowych, poprzez opracowanie projektu rozwiązania, jego wdrożenie, konfigurację i dostosowanie, utrzymanie, na ciągłym rozwoju i optymalizacji kończąc.
Tworzymy przyjazne miejsce pracy i rozwoju dla specjalistów w branży IT, zapewniamy ciekawe wyzwania, dbając o dobrą komunikację i atmosferę w zespole. Z nami przyspieszysz rozwój swojej kariery!
Zakres zadań:
- analiza i ocena dokumentów przetargowych i zapytań Klientów
- przygotowanie i składanie ofert – Atlassian licencje i organizacja prezentacji/demonstracji dla Klientów polskich i zagranicznych przy udziale ekspertów merytorycznych
- koordynacja i monitorowanie realizacji procesu lead generation (zasoby wewn.), obsługa leadów, w wolnym czasie (generowanie leadów również rynki zagraniczne)
- budowanie relacji i proaktywny kontakt z Klientami
- tworzenie harmonogramów, budżetów oraz wycen projektowych
- zarządzanie projektami od etapu planowania po realizację i zakończenie, koordynacja pracy zespołów projektowych
- monitorowanie postępów prac, identyfikacja potencjalnych ryzyk i wprowadzanie niezbędnych korekt
Wymagania:
- minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, zarządzaniu zespołami lub pełnieniu roli kluczowego członka zespołów projektowych
- znajomość angielskiego na poziomie C1 ze względu na konieczność budowy i utrzymywania relacji z Klientami zagranicznymi (mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku)
- umiejętność analizy i oceny dokumentów przetargowych i zapytań Klientów
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne, w szczególności samodzielność, proaktywność, umiejętność planowania, definiowania celów i dążenie do ich realizacji oraz umiejętność egzekwowania zleconych prac
- doświadczenie w tworzeniu harmonogramów, estymacji prac, zarządzaniu budżetem, alokacji zasobów i ocenie ryzyka
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientami
- znajomość narzędzi Atlassian (Jira, Confluence)
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2 B (preferowane) lub umowę o pracę
- płatne dni wolne
- elastyczność w zakresie godzin i miejsca pracy (biuro, praca hybrydowa lub 100% zdalnie)
- służbowy laptop i monitor
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej
- sportową kartę Multisport
- naukę języka angielskiego
- omawianie postępów i rozwoju co pół roku
- transparentną komunikację z pracownikami
- możliwość zaangażowania się w rozwój organizacji
- chętnie dzielimy się wiedzą organizując szkolenia w ramach Akademii Eyzee
- mocny kompetencyjnie zespół składający się w większości z seniorów
- dbamy o integracje i chętnie wspólnie spędzamy czas
EYZEE to:
Polska firma specjalizującą się w realizacji złożonych projektów informatycznych oraz doradczych dla firm z sektora finansowego, telekomunikacyjnego i publicznego. Stanowimy zgrany zespół konsultantów z wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu i utrzymywaniu rozwiązań. Ważne dla nas są: doprecyzowanie wymagań przed napisaniem kodu, jakość tworzonego kodu, testowanie oraz CI/CD. Dodatkowo rozwijamy własne aplikacje i plugin’y, które nie tylko usprawniają pracę, ale też pozwalają rozwinąć nasze doświadczenie. Jeden z nich możesz pobrać tutaj (e Zee Worklog). Jesteśmy partnerem Atlassian.