Reklama:



Customer Service & Sales Manager, Przeworsk

Ostatnia aktualizacja 2024-02-06
Wygasa 2024-03-06
ID #2014023391
Free
Customer Service & Sales Manager, Przeworsk
Poland, Podkarpackie, Przeworsk,
Zmodyfikowano February 2, 2024

Opis

Krakow Direct to wiodąca firma na krakowskim rynku turystyki przyjazdowej. Rocznie obsługujemy ponad 250000 turystów odwiedzających Małopolskę. Istniejemy na rynku od 15 lat i cały czas zajmujemy czołowe miejsca na portalu Trip Advisor.co.uk. Cztery lata temu rozpoczęliśmy ekspansję naszych usług na całą Europę. Nasz zespół liczy ponad 100 zaangażowanych i chcących się rozwijać osób. Dołącz do ludzi, którzy zbudują potęgę polskiej firmy na europejskim rynku turystycznym.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service & Sales Manager.

Główne zadania:

Zarządzanie pracą działu Customer Service & Sales, planowanie pracy członków zespołu oraz rozliczanie ich wyników, udział w rekrutacji nowych pracowników, doraźna pomoc w obsłudze klienta.
Nadzór nad procesem sprzedaży w dziale Customer Service & Sales, monitorowanie wyników ze sprzedaży oraz wprowadzanie rozwiązań mających na celu realizację planów sprzedażowych dla całego działu.
Prowadzenie działań zwiększających skuteczność działu w zakresie dosprzedaży i lojalizowania klienta, wykorzystywania potencjału leadów sprzedażowych, ustanawiania standardów obsługi klienta.
Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów oraz prowadzenie działań mających na celu osiąganie jak najlepszych wyników w tym zakresie.
Nadzór nad merytoryczną zawartością ofert i komunikatów kierowanych do klienta, zarówno pisanych jak i mówionych.
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami środków zgodnie z polityką firmy.
Współpraca z kluczowymi klientami firmy, aktualnymi partnerami i kontrahentami.
Udział w tworzeniu nowych produktów oraz ciągłym ich ulepszaniu, wsparcie w dopasowywaniu oferty do potrzeb rynkowych oraz oczekiwań klientów poparte obserwacją i analizą. Nadzór nad wdrożeniem nowego produktu w zakresie adekwatnym do działań w ramach Customer Service & Sales.
Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z działami sprzedaży i logistyki, w celu poprawy wyników sprzedaży i jakości wykonywanych usług.

Nasze wymagania

poparte sukcesami, minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta/sprzedaż,
biegła, praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
doświadczenie w tworzeniu nowych struktur, przeprowadzaniu reorganizacji lub wprowadzaniu zmian technologicznych w dziale będzie dodatkowym atutem,
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu ZZL,
bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
mocne ukierunkowanie na praktyki wzmacniające pozytywny Customer Experience, profesjonalizm w działaniu,
sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań (również tych obarczonych presją czasu),
znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power point).

To oferujemy

wsparcie pozostałych członków zespołu – wielu z nich jest z nami niemal od początku naszej działalności,
biuro w centrum Krakowa,
karta Multisport,
prywatna opieka medyczna,
aplikacja do nauki języka angielskiego,
spotkania integracyjne.

Jak wygląda proces rekrutacyjny?
1) Rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami
2) Zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną
3) Spotkanie
4) Decyzja:)

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Customer service & sales manager

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Informacje o pracodawcy

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: