Opis stanowiska
Miejsce pracy: ul. Władysława Jagiełły 14, 32-600 Oświęcim
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, 1 et., równoważny system czasu pracy
Twoje zadania:
obsługa klientów w urzędzie pocztowym, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Pocztę Polską, rejestracja operacji w systemach informatycznych, sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania
Dołącz do nas, jeśli:
masz wykształcenie minimum średnie, potrafisz obsługiwać komputer (w tym MS Office - poziom podstawowy), jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z klientem, jesteś odpowiedzialny/a i dokładny/a. Mile widziane:
doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Oferujemy
U nas zyskasz:
wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy, atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych, pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej, możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach, karty rabatowe na paliwo i zniżki u partnerów biznesowych, możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.