PKF Polska to wiodąca firma audytorska świadcząca usługi w zakresie audytu, prawa, podatków, rachunkowości, kadr i płac, rachunkowości zarządczej i kontrolingu, konsultingu biznesowego i gospodarczego oraz szkoleń. Posiadamy biura w dziewięciu większych miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Opolu i Zielonej Górze.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w rozwoju technologii dla organizacji z branży finansowej oraz w zarządzaniu projektami IT. Kandydat na to stanowisko będzie skupiać się na wymaganiach technologicznych, możliwościach i wyzwaniach, które stoją przed organizacją we wszystkich liniach biznesowych PKF Polska. Jest to nowo utworzone, samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z realnym wpływem na funkcjonowanie całej organizacji.
Dyrektor ds. wdrożeń i rozwoju technologii będzie odpowiedzialny zarówno za wdrażanie i rozwój technologii wspierających procesy wewnętrzne organizacji, jak i za współpracę z interdyscyplinarnym zespołem w celu zarządzania oraz wspierania wdrożeń nowych technologii w różnych liniach biznesowych PKF. Szeroki zakres działalności PKF daje możliwość zdobycia cennego doświadczenia i wykazania się w ciekawych projektach.
Warszawa - praca w trybie hybrydowym
Łódź/ Poznań/ Wrocław/ Katowice/ Gdańsk/ Opole/ Lublin/ Zielona Góra - praca w trybie zdalnym lub hybrydowym z wykorzystaniem biura PKF w wybranej lokalizacji, z koniecznością pracy w Warszawie minimum 4 razy w miesiącu.
Dyrektor/ka ds. wdrożeń i rozwoju technologii
Miejsce pracy Warszawa Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę/ B2 B Miejsce pracy Warszawa; Łódź; Poznań; Wrocław; Katowice; Gdańsk; Opole; Lublin; Zielona Góra Zakres zadań:- analiza obecnych procesów, potrzeb technologicznych organizacji,
- proponowanie dopasowanych rozwiązań – automatyzacja, aktualizacja istniejących procesów,
- koordynacja działań zespołu ds. wdrożeń technologicznych, składającego się z przedstawicieli różnych linii biznesowych oraz współpraca z Dyrektorem IT oraz pozostałymi menadżerami komórek supportowych grupy PKF,
- zarządzanie projektami wdrożeniowymi
- współpraca z kadrą zarządzającą wszystkich linii biznesowych,
- współpraca z różnymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności i skuteczności procesów,
- nadzór nad realizacją projektów ds. rozwoju technologicznego,
- optymalizacja istniejących rozwiązań technologicznych, dopasowanie do potrzeb biznesowych,
- odpowiedzialność za dokumentację powdrożeniową oraz raportowanie aktualnego statusu projektów do Zarządu,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu automatyzacji i optymalizacji procesów,
- bieżące śledzenie trendów i zmian w nowoczesnych technologiach, które mogą okazać się wartościowe dla organizacji.
Nasze oczekiwania:- min. 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w pokrewnych branżach,
- doświadczenie w zarządzaniu pełnym cyklem oprogramowania, od zbierania wymagań po wdrożenie,
- doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań analitycznych w środowisku Microsoft, w tym znajomość platformy Office 365,
- wiedza teoretyczna i praktyczna na temat narzędzi i technologii usprawniających pracę biznesu (np. RPA, Power Automate),
- wiedza i doświadczenie z zakresu zastosowania rozwiązań AI w biznesie,
- znajomość technologii przetwarzania dużych wolumenów danych, raportowania operacyjnego, Big Data,
- wykształcenie wyższe - informatyczne lub pokrewne,
- umiejętność komunikacji, przełożenia kwestii informatycznych na język zrozumiały dla użytkowników i biznesu,
- zdolność do zrozumienia, jakie wyzwania stoją przed poszczególnymi osobami, działami, organizacją i zaproponowania adekwatnych rozwiązań technologicznych optymalizujących pracę.
Od naszych pracowników oczekujemy przede wszystkim pozytywnego nastawienia, otwartości na zmiany oraz szacunku wobec współpracowników. W PKF kładziemy duży nacisk na pracę zespołową, dlatego umiejętność efektywnej współpracy jest dla nas jedną z kluczowych kompetencji.
Na stanowisku Dyrektora/ki ds. wdrożeń i rozwoju technologii cenimy umiejętność organizacji pracy, wielozadaniowość, kreatywność, a także doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Mile widziana znajomość:
- systemu Microsoft Dynamics NAV,
- systemów bazodanowych MSSQL, Fire Bird,
- znajomość systemu Comarch Optima, Enova, Symfonia Sage, Streamsoft,
- POWER BI,
- Power Platform
- Power Apps
- rozwiązań Amodit
W PKF stawiamy na tworzenie przyjaznego środowiska pracy, opartego na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Wierzymy, że dobrze dopasowana kultura organizacyjna ma kluczowe znaczenie zarówno dla pracowników, jak i dla firmy.
Zdajemy sobie sprawę, że praca to istotna część życia, dlatego dbamy o to, aby nasi pracownicy czuli się w niej komfortowo. Ważne jest dla nas, aby kultura organizacyjna była spójna z wartościami i oczekiwaniami pracowników, co przekłada się na ich satysfakcję i efektywność.
Podchodzimy elastycznie do formy zatrudnienia – oferujemy pracę hybrydową i jesteśmy otwarci na dostosowanie systemu pracy do indywidualnych potrzeb, aby ułatwić naszym pracownikom łączenie życia zawodowego z prywatnym.
Ze swojej strony zapewniamy możliwość ciągłego rozwoju poprzez podnoszenie kompetencji, uczestnictwo w interesujących projektach oraz udział w szkoleniach merytorycznych, miękkich, technologicznych, językowych, z zakresu cyberbezpieczeństwa i wielu innych.
Poniżej przedstawiamy pełną listę benefitów i udogodnień:
Zdalna lub hybrydowa forma pracy
Zajęcia językowe
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenia grupowe
Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich
Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych
Multikafeteria
Premia za polecenia pracownicze
Dofinansowanie do okularów
Świadczenia urlopowe
Elastyczny wybór formy zatrudnienia
Spotkania integracyjne, konkursy, eventy
Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
Pracując w PKF, pracujesz w firmie, która jest akredytowanym pracodawcą ACCA (Professional Development).
PKF znajduje się w grupie liderów firm audytorskich w Polsce