Dyrektor/ka Ds. Wdrożeń I Rozwoju Technologii, Zielona Góra

Ostatnia aktualizacja 2025-06-13
Wygasa 2025-07-13
ID #2857704021
Free
Dyrektor/ka Ds. Wdrożeń I Rozwoju Technologii, Zielona Góra
Poland, Lubuskie, Zielona Góra,
Zmodyfikowano May 30, 2025

Opis

Opis oferty

PKF Polska to wiodąca firma audytorska świadcząca usługi w zakresie audytu, prawa, podatków, rachunkowości, kadr i płac, rachunkowości zarządczej i kontrolingu, konsultingu biznesowego i gospodarczego oraz szkoleń. Posiadamy biura w dziewięciu większych miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Opolu i Zielonej Górze.


Poszukujemy osoby z doświadczeniem w rozwoju technologii dla organizacji z branży finansowej oraz w zarządzaniu projektami IT. Kandydat na to stanowisko będzie skupiać się na wymaganiach technologicznych, możliwościach i wyzwaniach, które stoją przed organizacją we wszystkich liniach biznesowych PKF Polska. Jest to nowo utworzone, samodzielne i odpowiedzialne stanowisko z realnym wpływem na funkcjonowanie całej organizacji.


Dyrektor ds. wdrożeń i rozwoju technologii będzie odpowiedzialny zarówno za wdrażanie i rozwój technologii wspierających procesy wewnętrzne organizacji, jak i za współpracę z interdyscyplinarnym zespołem w celu zarządzania oraz wspierania wdrożeń nowych technologii w różnych liniach biznesowych PKF. Szeroki zakres działalności PKF daje możliwość zdobycia cennego doświadczenia i wykazania się w ciekawych projektach.

Warszawa - praca w trybie hybrydowym

Łódź/ Poznań/ Wrocław/ Katowice/ Gdańsk/ Opole/ Lublin/ Zielona Góra - praca w trybie zdalnym lub hybrydowym z wykorzystaniem biura PKF w wybranej lokalizacji, z koniecznością pracy w Warszawie minimum 4 razy w miesiącu.

Dyrektor/ka ds. wdrożeń i rozwoju technologii

Miejsce pracy Warszawa Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę/ B2 B Miejsce pracy Warszawa; Łódź; Poznań; Wrocław; Katowice; Gdańsk; Opole; Lublin; Zielona Góra Zakres zadań:

- analiza obecnych procesów, potrzeb technologicznych organizacji,

- proponowanie dopasowanych rozwiązań – automatyzacja, aktualizacja istniejących procesów,

- koordynacja działań zespołu ds. wdrożeń technologicznych, składającego się z przedstawicieli różnych linii biznesowych oraz współpraca z Dyrektorem IT oraz pozostałymi menadżerami komórek supportowych grupy PKF,

- zarządzanie projektami wdrożeniowymi

- współpraca z kadrą zarządzającą wszystkich linii biznesowych,

- współpraca z różnymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności i skuteczności procesów,

- nadzór nad realizacją projektów ds. rozwoju technologicznego,

- optymalizacja istniejących rozwiązań technologicznych, dopasowanie do potrzeb biznesowych,

- odpowiedzialność za dokumentację powdrożeniową oraz raportowanie aktualnego statusu projektów do Zarządu,

- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu automatyzacji i optymalizacji procesów,

- bieżące śledzenie trendów i zmian w nowoczesnych technologiach, które mogą okazać się wartościowe dla organizacji.

Nasze oczekiwania:

- min. 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w pokrewnych branżach,

- doświadczenie w zarządzaniu pełnym cyklem oprogramowania, od zbierania wymagań po wdrożenie,

- doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań analitycznych w środowisku Microsoft, w tym znajomość platformy Office 365,

- wiedza teoretyczna i praktyczna na temat narzędzi i technologii usprawniających pracę biznesu (np. RPA, Power Automate),

- wiedza i doświadczenie z zakresu zastosowania rozwiązań AI w biznesie,

- znajomość technologii przetwarzania dużych wolumenów danych, raportowania operacyjnego, Big Data,

- wykształcenie wyższe - informatyczne lub pokrewne,

- umiejętność komunikacji, przełożenia kwestii informatycznych na język zrozumiały dla użytkowników i biznesu,

- zdolność do zrozumienia, jakie wyzwania stoją przed poszczególnymi osobami, działami, organizacją i zaproponowania adekwatnych rozwiązań technologicznych optymalizujących pracę.

Od naszych pracowników oczekujemy przede wszystkim pozytywnego nastawienia, otwartości na zmiany oraz szacunku wobec współpracowników. W PKF kładziemy duży nacisk na pracę zespołową, dlatego umiejętność efektywnej współpracy jest dla nas jedną z kluczowych kompetencji.

Na stanowisku Dyrektora/ki ds. wdrożeń i rozwoju technologii cenimy umiejętność organizacji pracy, wielozadaniowość, kreatywność, a także doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Mile widziana znajomość:

- systemu Microsoft Dynamics NAV,
- systemów bazodanowych MSSQL, Fire Bird,
- znajomość systemu Comarch Optima, Enova, Symfonia Sage, Streamsoft,
- POWER BI,
- Power Platform
- Power Apps
- rozwiązań Amodit

Oferujemy

W PKF stawiamy na tworzenie przyjaznego środowiska pracy, opartego na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Wierzymy, że dobrze dopasowana kultura organizacyjna ma kluczowe znaczenie zarówno dla pracowników, jak i dla firmy.


Zdajemy sobie sprawę, że praca to istotna część życia, dlatego dbamy o to, aby nasi pracownicy czuli się w niej komfortowo. Ważne jest dla nas, aby kultura organizacyjna była spójna z wartościami i oczekiwaniami pracowników, co przekłada się na ich satysfakcję i efektywność.


Podchodzimy elastycznie do formy zatrudnienia – oferujemy pracę hybrydową i jesteśmy otwarci na dostosowanie systemu pracy do indywidualnych potrzeb, aby ułatwić naszym pracownikom łączenie życia zawodowego z prywatnym.


Ze swojej strony zapewniamy możliwość ciągłego rozwoju poprzez podnoszenie kompetencji, uczestnictwo w interesujących projektach oraz udział w szkoleniach merytorycznych, miękkich, technologicznych, językowych, z zakresu cyberbezpieczeństwa i wielu innych.


Poniżej przedstawiamy pełną listę benefitów i udogodnień:


  • Zdalna lub hybrydowa forma pracy

  • Zajęcia językowe

  • Prywatna opieka medyczna

  • Ubezpieczenia grupowe

  • Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich

  • Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych

  • Multikafeteria

  • Premia za polecenia pracownicze

  • Dofinansowanie do okularów

  • Świadczenia urlopowe

  • Elastyczny wybór formy zatrudnienia

  • Spotkania integracyjne, konkursy, eventy

  • Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym
  • Pracując w PKF, pracujesz w firmie, która jest akredytowanym pracodawcą ACCA (Professional Development).

    PKF znajduje się w grupie liderów firm audytorskich w Polsce

    Szczegóły pracy:

    Rodzaj pracy: Pełny etat
    Rodzaj kontraktu: Stały
    Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
    Zawód: Dyrektor/ka ds. wdrożeń i rozwoju technologii

    ⇐ Poprzednia praca

    Następna praca ⇒     

    Reklama:


     

    Wyślij CV

      Informacje o pracodawcy

      Szybkie wyszukiwanie:

      Lokalizacja

      Wpisz miasto lub region

      Słowo kluczowe


      Reklama: