To zlecenie wygasło.

Reklama:



Business Development Manager (tsl), Suchy Las

Ostatnia aktualizacja 2024-06-23
Wygasa 2024-06-22
ID #2189470980
Free
Business Development Manager (tsl), Suchy Las
Poland, Mazowieckie, Suchy Las,
Zmodyfikowano June 11, 2024

Opis

Nazywamy się Grupą, bo wierzymy, że w niej siła! Dzięki naszemu doświadczeniu i chęci rozwoju budujemy zgrany i zaangażowane zespół.  Poszukujemy ambitnych i odpowiedzialnych Współpracowników, którzy dołączą do naszej Grupy.  Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowiska: Analiza rynku i aktywne pozyskiwanie Klientów w sektorze międzynarodowego transportu ciężarowego Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami, Aktywna sprzedaż usług transportowych, Prowadzenie negocjacji handlowych, Długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników.

Nasze wymagania: Minimum dwuletnie doświadczenie w branży transportowej na podobnym stanowisku, Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na codzienny kontakt z klientami, Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel), Bardzo dobra znajomość rynku TSL, Chęć stałego poszerzania wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych, Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Mile widziane Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem (włoski, francuski, niemiecki).

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2 B, Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników, Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne, auto służbowe do użytku prywatnego Pracę w Jelonku, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku, Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak  weryfikowanie sald oraz ich poprawności, wyjaśnianie niezgodności księgowych, rozliczanie wyciągów bankowych złotówkowych oraz wlautowych, kontakt z instytucjami zewnętrznymi, raportowanie zobowiązań, należności.

Nasze wymagania: doświadczenie na tożsamym stanowisku min.

1 rok wiedza z zakresu zarządzania finansami, zdolności negocjacyjne, umiejętność prowadzenia trudnych rozmów, samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, znajomość podstaw księgowości, Symfonii, dobra znajomość Excela.

zatrudnienie na podstawie B2 B lub umowy o pracę, atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników, narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie, pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Koordynowanie procesu zakupów części niezbędnych do napraw oraz rozliczania ich Dbanie o poprawny obieg dokumentów, zleceń, faktur Kontakt z hurtowniami - zamówienie odpowiedniego sprzętu, części Generowanie zleceń serwisowych Bezpośrednia współpraca z miejscowym warsztatem samochodowym Działania prowadzące do optymalizacji kosztów napraw zestawów ciężarowych oraz autokarów Prowadzenie oraz bieżąca koordynacja napraw pojazdów w serwisach zewnętrznych Nasze wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość j.

angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami) Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów, Znajomość branży motoryzacyjnej Czynne prawo jazdy kat.

B Samodzielność, dokładność Mile widziane: Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem Pracę na podstawie umowy o pracę Konkurencyjne wynagrodzenie Pracę na bazie transportowej Oskar - w Rumianku k.

Tarnowa Podgórnego, w godzinach 8-16.

Prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku prywatnego Optymalizacja działań w obszarze zatrudniania kierowców w transporcie międzynarodowym (kwalifikacje, badania, wizy, legalizacja pracy) Koordynowanie pracy działu Kontakt z urzędami; ZUS, UP, WUW Planowanie pracy działu HR, kontrola ich realizacji, Działania prowadzące do usprawnienia pracy działu, automatyzacja procesów Legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców Nasze wymagania: Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem z branży transportowej Znajomość przepisów dot.

legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców Znajomość procesu zatrudniania kierowcy w transporcie międzynarodowym Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju; Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne; Znajomość Excela w stopniu bardzo dobrym Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2 B, Uo P) Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem motywacyjnym Pracę w formie stacjonarnej od poniedziałku do piątku - , w godzinach 8-16 Optymalizacja działań w obszarze planowania floty własnej Koordynowanie pracy spedytorów-planistów Analiza KPI, szkolenia pracowników Planowanie działań operacyjnych, kontrola ich realizacji Działania prowadzące do usprawnienia pracy spedytorów-planistów, automatyzacja procesów.

Kontrola terminowości dostaw, zarządzanie dokumentacją transportową Nasze wymagania: Minimum roku doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem transportowo-spedycyjnym Umiejętności budowania relacji Umiejętność samodzielnego stawiania celów i kierunków rozwoju; Zdolność rozwiązywania problemów, umiejętności negocjacyjne; Znajomość Excela w stopniu dobrym Znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację z kontrahentami Mile widziane Znajomość innych języków obcych, m.in. niemieckiego Wybraną przez siebie formę zatrudnienia (B2 B, Uo P) Pakiet standardowych benefitów, w postaci: Multisport, prywatna oppieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, catering, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze Lecha Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system premiowy uzależniony od wyników, Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem(obecnie dział planowania składa się z 28 specjalistów) Ciekawą i pełną wyzwań pracę Pracę stacjonarną, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Kompleksowe koordynowanie procesu transportowego, wyjazdów autokarowych oraz dbanie o ich poprawną realizację Przygotowanie i sprawowanie kontroli nad grafikiem pracy kierowców, zgodnie z czasem pracy kierowców Obsługa i kontrola zleceń w systemie ERP Tworzenie siatki tzw.

połączeń antenowych Obsługa administracyjna każdego wyjazdu, np. rezerwowanie innych środków transportu, hoteli itp.

Nasze wymagania: Posiadasz minimum półroczne doświadczenie w koordynowaniu transportu Znasz czas pracy i jazdy kierowców Znasz topografię Europy Nie boisz się podejmować decyzji Znasz pakiet Office, w szczególności Excel Umiesz pracować zespołowo Jesteś samodzielny_a, dobrze organizujesz sobie czas pracy Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim lub niemieckim, mile widziane również inne języki Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak  Sprzedaż bezpośrednia aut nowych i używanych Bezpośrednia obsługa klienta oraz negocjacje Komunikacja zewnętrzna, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywania dobrych relacji z obecnymi klientami Koordynowanie obiegu dokumentów sprzedażowo-serwisowych Poszukiwanie możliwości rozwoju usług oraz proponowanie nowych rozwiązań Nasze wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość j.

angielskiego w stopniu ułatwiającym komunikację (koniecznie, kontakt z zagranicznymi serwisami) Samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów, Znajomość branży motoryzacyjnej Czynne prawo jazdy kat.

B Samodzielność, dokładność Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym, uzależnionym od wyników Pakiet benefitów, catering, multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, zniżki na wyjazdy turystyczne Pracę w Suchym Lesie, w godzinach 10-18, od poniedziałku do piątku Nie obiecujemy owocowych czwartków, ale owocną współpracę już tak  Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez bieżący kontakt telefoniczny oraz mailowy Zapewnianie wsparcia oraz rozwiązywanie problemów klientów, regularne informowanie ich o etapie realizacji zleceń transportowych Bezpośrednia współpraca ze spedytorem w celu monitorowania zleceń transportowych Proponowanie klientom oraz partnerom nowych rozwiązań Nasze wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca płynną komunikację z klientami Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel Zaangażowanie, umiejętność współpracy z innymi zespołami oraz doskonałe zdolności komunikacyjne Dobra organizacja pracy, terminowość i kreatywność w proponowaniu skutecznych rozwiązań Umiejętność przestrzegania procedur i proaktywne podejście w zaproponowaniu rozwiązań Mile widziane: Znajomość innych języków takich jak: francuski, włoski, niemiecki będzie dodatkowym atutem Co oferujemy: Zatrudnienie na podstawie B2 B lub umowy o pracę Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 7, Jelonek, godziny pracy 6-14/10-18 Planowanie floty własnej w ruchu międzynarodowym Profesjonalna organizacja transportu, pod kątem pozyskania rentownych zleceń Weryfikacja potrzeb rynku transportowego Praca na giełdach transportowych Nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji transportowej, Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z przewozem towarów Optymalizacja kosztów transportu Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Dyspozycji, odpowiadającego za całą administrację transportu Nasze wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku min.

rok Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego Zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji pod presją czasu Dyspozycyjność Samodzielność i organizacja pracy własnej Zaangażowanie, operatywność, komunikatywność i otwartość Dobra znajomość pakietu Office Umiejętność pracy zarówno samodzielnie jak i w zespole Mile widziane Znajomość - języka włoskiego, francuskiego Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie Atrakcyjny system wynagradzania, dodatkowo system prowizyjny uzależniony od wyników Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie Ciekawą i pełną wyzwań pracę Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, auto służbowe do użytku własnego Kwalifikacja dokumentów pod względem podatkowym (CIT, VAT, WHT), Udział w sporządzaniu sprawozdań GUS, NBP, Intrastat oraz zeznań podatkowych (CIT, VAT, WHT, etc.), Bieżące monitorowanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych, Potwierdzanie, uzgadnianie i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami, Czynny udział w procesie zamykania okresów sprawozdawczych, Realizacja innych zadań z obszaru księgowości.

Nasze wymagania: Doświadczenie w obszarze księgowości - minimum 2 lata Znajomość programu Symfonia Znajomość programu Excel Samodzielność oraz dobra organizacja pracy Zatrudnienie na podstawie B2 B lub umowy o pracę Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 10-18 Rozliczanie prowizji agentów turystycznych Kontrola procesu rozliczenia agentów turystycznych Rozliczanie voucherów turystycznych; wpłat i przedpłat klientów indywidualnych Analiza rentowności wyjazdów turystycznych Wystawianie faktur Obsługa procesu reklamacji Nasze wymagania: Wykształcenie m.in średnie ekonomiczne Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum pół roku Umiejętność dobrej organizacji pracy i wielozadaniowości Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaną pracę Dobra znajomość Ms Excel Zatrudnienie na podstawie B2 B lub umowy o pracę Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, bilety na mecze i inne.

Miejsce wykonywania pracy: ul. Obornicka 85, Suchy Las, godziny pracy 8-16 Wprowadzanie zleceń transportowych do systemu Tworzenie i weryfikacja tras przejazdu Kontrola realizacji zleceń przez kierowców Koordynacja pracy kierowców Nasze wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży transportowej i wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców ( min 6 miesięcy) Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność oraz umiejętności interpersonalne i analityczne Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i określania priorytetów Samodzielne prowadzenie działań spedycyjnych, rozbudowa i zarządzanie pracą zespołu spedycyjnego Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych, Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy, udział w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla naszych partnerów, Ścisła współpraca z działem planowania floty własnej, Obsługa i kontrola dokumentacji spedycyjnej, Trwałe relacje z firmami transportowymi w celu zapewnienia wysokiej jakości usług ( negocjowanie stawek, ustalanie i planowanie warunków transportu), Współpraca z pozostałymi zespołami w firmie , dbanie o prawidłowy przepływ informacji, Pozyskiwanie i obsługa klientów oraz przewoźników, prowadzenie analizy rentowności zleceń i prowadzenie negocjacji w zakresie stawek z klientami i przewoźnikami.

Nasze wymagania: Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy spedycyjnej, Znajomość języka obcego (angielski - koniecznie, inne - mile widziane), Znajomość przepisów i procedur transportowo-spedycyjnych, Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, Komunikatywność i zdolność analitycznego myślenia, Posiadanie relacji z klientami i przewoźnikami na rynku międzynarodowym, Zdolności komunikacyjne wraz z umiejętnością wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań, umiejętność pracy pod presją.

Analiza danych pod kątem trendów w branży TSL Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne Tworzenie raportów dot.

procesu transportowego, np. zużycia sprzętu, spalania, cen paliw, rentowności tras Analizy działań konkurencji, Analizy międzynarodowego rynku transportowego Dbanie o spójność danych i poprawność dokonywanych analiz Nasze wymagania: Doświadczenie na tożsamym stanowisku w firmie transportowej, bardzo dobra znajomość języka angielskiego Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne Samodzielność w działaniu Znajomość branży TSL Zdolność formułowania trafnych wniosków Umiejętność posługiwania się MS Excel w stopniu zaawansowanym Nadzór i realizacja procesu wprowadzenia nowego pojazdu do floty (kontrola pojazdu, wyposażenie pojazdu oraz dokumentacja).

Nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur flotowych obowiązujących w Spółce, Wprowadzanie zmian, usprawnień oraz nowych projektów Rozliczanie i kontrola kosztów związanych z zarządzaniem flotą, Opracowywanie raportów dotyczących wykorzystania floty i ponoszonych kosztów, Wsparcie bieżącej obsługi eksploatacyjnej samochodów Zarządu Spółki, Współtworzenie polityki samochodowej Spółki, Przygotowanie i uzgadnianie projektów umów leasingowych i serwisowych.

Wprowadzanie danych do systemu TMS oraz dbanie o ich aktualizację Organizowanie planowanych obsług technicznych pojazdów ciężarowych (obsługa ogólna pojazdów, badania techniczne, legalizacja tachografów, wyposażenie ADR) Nasze wymagania: Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata.

Biegła znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel.

Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność i współpraca w zespole.

Współpraca z innymi zespołami w celu zrozumienia potrzeb biznesowych i wsparcie ich od strony analitycznej, Przygotowywanie i dystrybucja cyklicznych raportów/analiz na potrzeby biznesu, Lokalizowanie i definiowanie możliwości usprawnienia procesów, Opracowanie koncepcji rozwiązań biznesowych oraz prezentowanie treści/rekomendacji w odpowiednich, atrakcyjnych formach, Modelowanie procesów biznesowych, Koordynowanie oraz monitorowanie procesów zmian, Tworzenie i monitorowanie miar efektywności biznesowej procesów, Kontrola spójności i poprawności danych.

Nasze wymagania: minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Wysokie umiejętności komunikacyjne, Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych Zaawansowana znajomość Excela, Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań, Sporządzenie analiz kosztowych, paliwowych i sprzedażowych Przygotowywanie raportów wspomagających oraz analiz porównawczych celem podejmowania skutecznych decyzji biznesowych Wprowadzanie i utrzymywanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów firmowych Wsparcie procesu budżetowania spółki Czynny udział w inicjatywach usprawniających działania redukujące koszty Nasze wymagania: minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Wysokie umiejętności komunikacyjne, Umiejętność planowania i skutecznej, sumiennej realizacji zadań analitycznych, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych Zaawansowana znajomość Excela, Inicjatywa w działaniu oraz umiejętność argumentowania prezentowanych rozwiązań stała weryfikacja stanu należności firmy, bezpośredni kontakt z kontrahentami firmy, gł.

w języku angielskim, ustalanie warunków spłaty należności oraz ich odzyskiwanie, wyjaśnianie niezgodności w rozliczeniach z klientami,tworzenie raportów z całego procesu windykacji, zrealizowanych zadań, kontakt z działem transportu i spedycji, bezpośrednia współpraca z zewnętrznymi windykatorami oraz prawnikami, monitorowanie wiarygodności kontrahentów, podejmowanie kroków przedsądowych w przypadku firm, które nie podejmują się współpracy na ustalonych warunkach.

Nasze wymagania: doświadczenie na stanowisku windykatora, minimum rok, znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację (klienci zagraniczni), posiadanie umiejętności negocjacyjnych, zdolności komunikacyjne oraz asertywność.

Tworzenie i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach Zarządzanie kosztami kampanii i dążenie do maksymalizacji wyników przy ustalonych budżetach Realizacje testów, zbieraniu danych oraz analizie wyników Monitorowanie bieżących trendów w celu maksymalizacji dochodów z kampanii reklamowych Obserwacja, tworzenie raportów oraz badanie skuteczności kampanii reklamowych w modelu PPC Doskonalenie i optymalizacja strategii płatnych słów kluczowych Monitorowanie i analizowanie linków reklamowych konkurencji na platformach mediów społecznościowych Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Meta Ads Współpraca z programistami w zakresie tworzonego oprogramowania do automatyzacji marketingu internetowego Projektowanie nowych funkcji do automatyzacji kampanii oraz rozszerzanie możliwości raportowania Nasze wymagania: Posiadanie doświadczenia w obszarze technicznego SEO, takie jak implementacja znaczników strukturalnych, dostarczanie szczegółowych instrukcji dotyczących błędów serwera i optymalizacja szybkości strony Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google oraz Meta.

Dodatkowym atutem będzie znajomość Bing Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (m.in. na podstawie śledzenia zdarzeń i przyjętym modelu atrybucji) Posiadanie doświadczenia w realizacji testów A/B Doświadczenie w optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) Umiejętność organizacji, multitasking oraz samodzielność w działaniu pozyskiwanie klientów na flotę własną oraz dla podwykonawców przygotowanie wycen dla klientów długoterminowe planowanie sprzedaży oraz bieżące raportowanie wyników budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami prowadzenie negocjacji handlowych bezpośrednia współpraca działem planowania oraz dyspozycji wykonywanie innych poleceń pracodawcy w związku z wyżej wymienionym zakresem pracy, ich powiązaniem oraz kwalifikacjami pracownika Nasze wymagania: Minimum rocznego doświadczenie w branży transportowej, Komunikatywna znajomość angielskiego, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem Dobra Obsługa MS Office (Word, Excel), Znajomość rynku TSL, Stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług spedycyjnych, Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Pomoc w utrzymaniu technicznym całej floty na miejscu (baza w Rumianku) Podstawowe naprawy ciągników siodłowych, naczep, autokarów Dbanie o prawidłową eksploatację aut Weryfikacja poprawnego działania telematyki w autach Nasze wymagania: Doświadczenie na takim samym stanowisku Umiejętności techniczne Znajomość elektromechaniki pojazdów Rzetelność i uczciwość Mile widziane: Prawo jazdy kat.

C+E Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu z naszym działem HR: Prześlij swoją aplikację, a może to właśnie Ty zaczniesz z nami swoją przygodę! Oskar Group to dynamicznie rozwijająca się firma transportowa, powstała na fundamencie wieloletniego doświadczenia w transporcie osób oraz zespołu z wieloletnim doświadczeniem w transporcie towarów.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zgoda Polityka prywatności #J-18808-Ljbffr

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Business development manager (tsl)

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Informacje o pracodawcy

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: