Opis stanowiska
starszy doradca(-czyni) klienta firmowego
Najważniejsze warunki zatrudnienia
umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony)
praca stacjonarna w 6 Oddziale w Szczecinie - Al. Wojska Polskiego 45
zespół/lider: Izabela Wójcik
udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premią w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej
Aplikuj, jeśli
masz minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta w sektorze finansowym
cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu
lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele
posiadasz wiedzę z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej
masz min. 2 lata doświadczenia w obsłudze podmiotów gospodarczych
posiadasz szeroką wiedzę na temat standardów, procesów i procedur oraz produktów i usług bankowych dostępnych w kanale dystrybucji
posiadasz umiejętności obsługi podmiotów: JDG, Spółek Prawa Cywilnego i Handlowego, procesowania kredytów i rekomendacji transakcji przy udziale zabezpieczenia m.in. poręczenia BGK, POLFUND, Hipotecznego
masz doświadczenie w restrukturyzowaniu kredytów
masz minimum średnie wykształcenie
masz umiejętności analityczne
masz prawo jazdy kat. B
Mile widziane
umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych
Zakres obowiązków
pełna diagnoza potrzeb klienta, dopasowanie oferty banku z uwzględnieniem właściwej struktury finansowania
umawianie spotkań w siedzibie klienta, aby poznać specyfikę działania firmy
wspieranie klientów przy zakładaniu działalności gospodarczej
prezentowanie klientowi rozwiązań na podstawie informacji z systemów bankowych i z wykorzystaniem dostępnych narzędzi
udzielanie informacji na temat obowiązującej oferty produktów i usług bankowych
dbanie o aktualność, jakość i kompletność danych klienta w systemach informatycznych banku
bieżąca i systematyczna rejestracja kontaktów z klientem w systemie
oferowanie i promowanie produktów bankowych dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)
Co oferujemy
umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony)
pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty)
ubezpieczenie na życie
prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego)
ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych
system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności
kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe
możliwość udziału w wolontariacie
dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci)
benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala
program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku
Wdrożenie i rozwój
Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy
Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie
Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania
Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe
Proces rekrutacji
wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu
spotkaj się z rekruterem i menadżerem
pracuj z nami w naszym Zespole
Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
#J-18808-Ljbffr