Segment Manager Ds. Klientów Zamożnych | Wrocław, Wrocław

Ostatnia aktualizacja 2025-06-21
Wygasa 2025-07-21
ID #2828119224
Free
Segment Manager Ds. Klientów Zamożnych | Wrocław, Wrocław
Poland, Dolnośląskie, Wrocław,
Zmodyfikowano May 20, 2025

Opis

Pracując na tym stanowisku jesteś odpowiedzialny za budowanie i rozwój oferty produktów, usług, działań lojalnościowych oraz wsparcie sprzedaży i obsługi zamożnych Klientów banku. 

Twoja Rola:

  • odpowiadasz za realizację celów w zakresie strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego,
  • rekomendujesz i wdrażasz działania promujące dedykowane oferty banku,
  • koordynujesz kluczowe kampanie i akcje promocyjne dla Klienta zamożnego,
  • analizujesz trendy konsumenckie oraz dostępne na rynku rozwiązania dla segmentu Klienta zamożnego,
  • rekomendujesz i przygotowujesz działania wspierające wzrost lojalności Klientów,
  • monitorujesz dane dotyczące realizacji powierzonych Ci celów
  • współuczestniczysz w realizacji nowych projektów informatycznych w zakresie inicjatyw dla Klientów zamożnych
  • inicjujesz usprawnienia oraz optymalizację procesów biznesowych.

Aktywnie współpracujesz z różnymi komórkami banku, m.in. managerami produktu, placówkami bankowymi oraz zespołem wsparcia sieci sprzedaży, w zakresie:

  • przygotowania dedykowanych ofert i produktów bankowych,
  • przygotowania materiałów i nośników marketingowych promujących dedykowane oferty w placówkach bankowych oraz kanałach zdalnych,
  • wsparcia w usprawnianiu procesów i rozwoju narzędzi dla Doradców.

Segment Manager ds. Klientów Zamożnych

Numer referencyjny: SMZ/05/WR

Miejsce pracy:  Wrocław

Kilkuosobowy zespół odpowiedzialny za realizację strategii rozwoju segmentu Klienta zamożnego. Kreujemy i wdrażamy we współpracy z innymi jednostkami akcje i oferty wspierające pozyskanie klientów banku, wzrost lojalności i ich utrzymania. Bierzemy udział w tworzeniu i koordynowaniu wszystkich działań w obszarze Klienta zamożnego. Jesteśmy dynamicznym, zorientowanym na cel Zespołem. Cenimy otwartość, humor i dobrą współpracę.

Jesteśmy częścią departamentu, który specjalizuje się w zapewnieniu produktów codziennego bankowania, w tym głównie kont osobistych i produktów oszczędnościowych oraz odpowiada za działania animacyjne i lojalnościowe dla Klientów banku.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • Masz min. 4-letnie doświadczenie w pracy w obszarze marketingu lub/i wsparcia sprzedaży w segmencie Klienta zamożnego.
  • Znasz trendy konsumenckie usług bankowych, zwłaszcza w obszarze Klienta zamożnego.
  • Znasz działania akwizycyjne i lojalnościowe banków, w zakresie Klienta zamożnego i nie tylko.
  • Potrafisz myśleć analitycznie - sprawnie monitorować dane i wyciągać wnioski.
  • Jesteś aktywną osobą otwartą na nowe wyzwania i lubisz dynamiczną pracę w różnych miejscach, z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów.
  • Wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz jesteś osobą samodzielną, kreatywną, odpowiedzialną i bardzo dobrze zorganizowaną.
  • Sprawnie posługujesz się power point oraz Excel i potrafisz swobodnie prowadzić prezentację.
  • Posiadasz wykształcenie wyższe i znasz język angielski, umożliwiającym swobodną komunikację.

W zamian oferujemy

  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Segment manager ds. klientów zamożnych | wrocław

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

Reklama:


 

Wyślij CV

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: