Reklama:



Informatyk - Specjalista Helpdesk, Warsaw

Poland, Mazovia, Warsaw
Ostatnia aktualizacja 2024-02-06
Wygasa 2024-03-06
ID #2014023276
Free
Informatyk - Specjalista Helpdesk, Warsaw
Poland, Mazovia, Warsaw,
Zmodyfikowano February 2, 2024

Opis

Informatyk - Specjalista Help Desk Miejsce pracy: Warszawa Technologie, których używamy

Wymagane

Windows Server
Active Directory
SQL
Microsoft SQL Server
VMware
Twój zakres obowiązków

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sprzętu i oprogramowania
Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych oraz peryferyjnych
Zapewnienie odpowiedniej polityki bezpieczeństwa sieci, komputerów i danych.
Tworzenie, aktualizowanie i rozwijanie dokumentacji IT
Zarządzanie dostępami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z obowiązującymi regulacjami
Wdrażanie poprawek i bieżących aktualizacji
Monitorowanie i diagnozowanie awarii, rozwiązywanie problemów związanych z siecią i infrastrukturą IT
Zarządzanie usługami Active Directory
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną (serwery, router, VPN, LAN/ VLAN /WAN),
Szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji
Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu komputerowego i oprogramowania
Obsługa bieżąca zleceń w systemie ticketowym
Wsparcie specjalistyczne pracowników w zakresie obsługi oprogramowania
Administrowanie serwerami MS Windows, MS SQL Server, Linux
Realizacja projektów optymalizacyjnych wdrażanych przez zespół IT
Administrowanie infrastrukturą serwerową
Definiowanie i utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie administrowanych systemów
Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
Nasze wymagania

doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT (Helpdesk)
znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem informatycznym
znajomości systemów operacyjnych (Windows, Linux), sieci komputerowych, baz danych
znajomość podstawowych zagadnień sieciowych (LAN/WAN/WLAN/VPN)
znajomość konfiguracji, konserwacji i zarządzania sprzętem informatycznym
umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i z klientem
znajomość i doświadczenie w administrowaniu systemów z rodziny Microsoft Windows Server
doświadczenie w zarządzaniu Active Directory
chęci ciągłego doskonalenia i nauki nowych technologii
zdolności pracy projektowej bez nadzoru
preferowane wykształcenie Informatyczne
znajomość zarządzania systemami NAS Synology
Mile widziane

znajomość zarządzania serwerami bazodanowymi - MS SQL SERVER
znajomość systemów do backupu Veeam, Duplicati, Synology Active Backup
znajomość platform wirtualizacji Proxmox, Vmware, Hyper-V
dobrze widziana znajomość systemów Mac OS i Linux
znajomość rozwiązań chmurowych
prawo jazdy kat B
Benefity

dofinansowanie zajęć sportowych
dofinansowanie szkoleń i kursów
służbowy telefon do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Informatyk - specjalista helpdesk

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: