Inżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci LAN/WANInżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci LAN/WANCześć, Obecnie do naszego zespołu szukamy: Inżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci LAN/WANZobacz jakie zadania byłyby przed Tobą oraz jakich umiejętności i doświadczenia oczekujemy. Aplikuj - a w razie pytań zapraszamy do kontaktu - rekrutacja@betacom.com.pl Z nami będziesz: Obsługiwał/a zgłoszeń 2. linii wsparcia technicznego dla środowisk sieciowych LAN/WAN klientów Diagnozował/a i rozwiązywał/a problemy z zakresu infrastruktury sieciowej: firewalle, przełączniki, kontrolery Wi Fi, access pointy. Współpracował/a z 1. i 3. linią wsparcia oraz zespołami projektowymi w celu eskalacji i rozwiązania złożonych incydentów. Monitorował/a infrastrukturę klientów z wykorzystaniem systemów klasy Zabbix/Nagios/Aruba Air Wave itp. Konfigurował/a urządzenia sieciowe w technologiach Fortinet, Cisco i Aruba (firewalle, switche, AP, kontrolery). Wspierał/a utrzymanie dokumentacji technicznej i procedur operacyjnych. Dbał/a o wysoki poziom obsługi klienta zgodnie z umowami SLA. To CIEBIE SZUKAMY, jeśli: Masz minimum 2-letnie doświadczenie w roli inżyniera wsparcia IT w obszarze sieci LAN/WAN. Od strony praktycznej znasz urządzenia Fortinet (Forti Gate, Forti Manager) i/lub Aruba (Aruba Central, Mobility Controllers). Znasz zasady routingu, przełączania (VLAN, STP, OSPF, BGP), podstawy VPN i bezpieczeństwa sieciowego. Posiadasz umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej. Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji i kontakt z klientem (min. B1). Cechuje Cię samodzielność, dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwiązywanie problemów. Jesteś gotowy/-a do pełnienia rotacyjnych dyżurów 24/7 (on-cal support) zgodnie z harmonogramem zespołu. Masz prawo Jazdy kat. BIdealnie gdy masz: Certyfikaty Fortinet NSE (np. NSE4), Aruba (np. ACMA, ACMP). Doświadczenie z systemami monitoringu sieci (Zabbix, PRTG, Air Wave). Znajomość ITIL i pracy w modelu usług zarządzanych (Managed Services). Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi (np. Jira, SMAX). Znajomość rozwiązań innych vendorów z obszaru sieci i bezpieczeństwa, np. Palo Alto, VMware NSX, Alcatel, Stormshield itp. Mamy dla Ciebie:dostęp do najnowszych technologii sieciowych oraz szkoleń i certyfikacjimożliwość rozwoju w kierunku architekta rozwiązań sieciowych lub 3. linii wsparciaumowę o pracę lub kontrakt B2 B (wybierz, co wolisz)ciągły rozwój w przyjaznym środowiskudofinansowanie zajęć sportowychprywatną opiekę medycznądofinansowania na szkolenia i kursymożliwość pracy zdalnejprogram rekomendacji pracownikówelastyczny czas pracyspotkania integracyjnepaczki świątecznedobroczynne inicjatywy Zespół HRSign in to set job alerts for “Inżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci LAN/WAN” roles.
#J-18808-Ljbffr
Inżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci Lan/wan
180,000 zł
Inżynier/ka 2. Linii Wsparcia – Sieci Lan/wan
Poland, Lubelskie, Warszawa,
Zmodyfikowano May 28, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Reklama:
Wyślij CV
180,000 zł / W ciągu roku