Requirements and Responsibilities
Doświadczenie w branży IT i ważne prawo jazdy, biegła znajomość języka angielskiego i polskiego
Umiejętność budowania relacji oraz dobre zdolności komunikacyjne z klientami i partnerami biznesowymi
Doskonałe umiejętności zarządzania czasem, ustalania priorytetów i planowania
Doświadczenie w instalacji i rozwiązywaniu problemów związanych z systemami operacyjnymi, aplikacjami i sprzętem komputerowym
Doświadczenie w korzystaniu z systemu rejestracji połączeń (call logging)
Dobra znajomość systemu Windows 11 i powiązanych aplikacji pakietu Office
Znajomość urządzeń mobilnych – Android i i OS
Doświadczenie w składaniu, konfigurowaniu i rozwiązywaniu problemów z komputerami stacjonarnymi i laptopami
Zapewnianie codziennego wsparcia lokalnego/zdalnego użytkownikom biurowym
Obsługa połączeń przychodzących i odpowiadanie na pytania uzytkowników
Rozwiązywanie problemów i dokumentowanie kroków podjętych w celu rozwiązania problemów związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i aplikacjami w systemie ticketowym
Rodzaje wsparcia świadczonego na miejscu: IMAC/D, Break/Fix lub Hands & Eyes, Network Hands & Eyes, usługi projektowe, wsparcie dla użytkowników VIP, wdrażanie urządzeń i zarządzanie magazynem
Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy,że swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlaśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
Benefits
Dofinansowanie do karty Multisport
Karta paliwowa
Program onboardingowy
Rozwój ścieżki zawodowej
Środowisko międzynarodowe
Ubezpieczenie na życie
Ubezpieczenie zdrowotne
#J-18808-Ljbffr