Kim jesteśmy?
HR Invent od 2009 roku z sukcesem wspiera polskie firmy jako partner doradczy i agencja rekrutacyjna. Nasze doświadczenie to efekt wieloletniej pracy zespołu konsultantów i trenerów, którzy realizują projekty dla organizacji z wielu branż.
Specjalizujemy się w tworzeniu i wdrażaniu nowoczesnych metodologii oraz narzędzi HR, dzięki którym pomagamy naszym klientom budować silne, zmotywowane zespoły i osiągać przewagę konkurencyjną na rynku.
Wspieramy organizacje w kształtowaniu wizerunku atrakcyjnego pracodawcy – co w obecnych realiach rynku pracy ma kluczowe znaczenie zarówno w przyciąganiu najlepszych kandydatów, jak i w utrzymaniu zaangażowania obecnych pracowników.
Dla kogo rekrutujemy?
Naszym Klientem jest jedna z największych grup medialnych w Polsce o zasięgu międzynarodowym. Dołącz do firmy, która od lat kształtuje trendy w prasie i online, a dziś koncentruje się na dynamicznej transformacji cyfrowej. To miejsce, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, a zespół pracuje nad markami, które codziennie docierają do milionów odbiorców, kształtując trendy.
Jakie Będą Twoje Zadania
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój i skalowanie przychodów z akcji specjalnych w serwisach internetowych i na kanałach You Tube poprzez tworzenie i realizację innowacyjnych projektów content marketingowych. Będzie łączyć kompetencje strategiczne, kreatywne i operacyjne, dbając o jakość i skuteczność rozwiązań reklamowych oraz relacje z kluczowymi klientami.
W Szczególności
Opracowywanie i wdrażanie strategii content marketingowych ukierunkowanych na wzrost przychodów z akcji specjalnych
Kreowanie nowych produktów reklamowych i formatów treści (redakcyjnych i natywnych), dostosowanych do potrzeb klientów, użytkowników i trendów rynkowych
Prezentowanie i reprezentowanie oferty oraz obszaru content marketingu w kontaktach zewnętrznych
Aktywne wsparcie działu sprzedaży w procesie przygotowywania ofert i negocjacji
Planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją kampanii content marketingowych oraz akcji redakcyjnych
Współpraca z zespołami redakcyjnymi, marketingowymi i sprzedażowymi przy realizacji działań content marketingowych
Tworzenie nowych pomysłów na działania contentowe, akcje redakcyjne i projekty reklamowe
Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających zaangażowanie użytkowników i wartość dla reklamodawców
Idealny kandydat
Doświadczenie w obszarze content marketingu, reklamy natywnej lub digital marketingu (min. 3–5 lat)
Kompetencje w zakresie zarządzania projektami i pracy zespołowej
Kreatywność i umiejętność proponowania innowacyjnych rozwiązań
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
Co nasz Klient oferuje
Pracę przy projektach, które nie tylko wyglądają dobrze w portfolio – ale budują Twoją markę osobistą jako Content Marketing Managera
Przestrzeń, by realizować własne pomysły i wyznaczać trendy w środowisku, które rozumie twórców i nie ogranicza kreatywności
Rynkowe wynagrodzenie
Współpracę w systemie hybrydowym
Elastyczny model współpracy w ramach kontraktu B2 B z atrakcyjną liczbą płatnych dni przerwy w świadczeniu usług w roku
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej (również dla członków rodziny)
Dostęp do platformy nauki języków obcych oraz zdrowotnej
Brak dress code
Jak aplikować
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk "aplikuj". Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
#J-18808-Ljbffr