Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Praca na stanowisku Praktyki/Staż - stacjonarne i zdalne 30 kierunków do wyboru
zakończona
Opublikowane 2015-06-16 10:14:57
Opis działalności firmy
TWIP (Towarzystwo Wiedzy i Przedsiębiorczości) zostało zarejestrowane w 2008 roku w Koszalinie. Siedziba organizacji znajduje się obecnie w Szczecinie. Organizacja posiada swoje oddziały w 6 regionach Polski i zbudowała współpracę z ponad 40‑ma szkołami, organizacjami i instytucjami, które wspiera m.in. w programach szkoleniowych, programach komunikacji, tworzeniu i budowaniu strategii oraz wspólnych projektów oraz rozwoju partnerstwa międzynarodowego. TWIP liczy sobie obecnie około 50 osób w różnych miastach Polski i krajach takich jak Bułgaria, Portugalia, Turcja. Niemal wszystkie osoby zrzeszone w organizacji mają ugruntowane doświadczenie zawodowe, wyższe doświadczenie (także akademickie), doświadczenie naukowe. W swojej strukturze posiadamy aktywnie działających trenerów, doradców zawodowych, informatyków, grafików, artystów oraz nauczycieli. W ciągu niemal 7 lat działalności uzyskaliśmy doświadczenie sukcesywnej realizacji projektów i programów finansowanych przez Unię Europejską, Komisję Europejską, programów finansowanych przez naszą organizację i współfinansowanych przez naszych partnerów. Jako Instytucja Otoczenia Biznesu, uzyskaliśmy status Instytucji Szkoleniowej, a także Agencji Zatrudnienia. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowaliśmy we współpracy ponad 50 projektów międzynarodowych dofinansowanych przez Komisję Europejską, w tym około 20 jako liderzy, a z pośród tych ostatnich - 3 były realizowane krajach tj. Portugalia, Hiszpania, Armenia. Realizujemy projekty wymiany międzynarodowej, transferu wiedzy i innowacji, projekty informatyczne skierowane dla instytucji społecznych oraz projekty szkoleniowe związane m.in. z rozwojem zawodowym, społecznym, doskonaleniem pamięci. Zapraszamy do współpracy: więcej o naszej organizacji na www.twip.org.pl.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Praktyki/Staż - stacjonarne i zdalne 30 kierunków do wyboru
Cała Polska
Opis stanowiska
Zapraszamy osoby chętne do odbycia praktyk/stażu w naszej firmie lub w firmach współpracujących z nami.
Kierunki do wyboru:
Specjalista ds. Turystyki
– np. tworzenie zestawień turystycznych, informatorów, obsługa i budowanie portali o tematyce kultury, przyrody, historii i legend lokalnych, tworzenie tras turystycznych, obsługa ruchu turystycznego i projektów turystycznych.
Specjalista ds. Promocji i marketingu
– np. stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzania treścią, obróbki zdjęć, grafiki, materiałów medialnych, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Tłumacz języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego/włoskiego/tureckiego/francuskiego
– np. prowadzenie lekcji językowych on‑line, tłumaczenie tekstów i artykułów, lektor języka angielskiego na szkoleniach prowadzonych przez obcokrajowców.
Informatyka z grafiką komputerową
– np. tworzenie logotypów, projektowanie banerów, projektowanie elementów graficznych na strony, obróbka zdjęć, programowanie.
Specjalista ds. Administracji
– np. prowadzenie dokumentacji, kontrola prawidłowego obiegu dokumentacji, udział w projektach.
Specjalista ds. Zarządzania
– np. usprawnianie pracy, zarządzanie ludźmi, kontrola przebiegu pracy.
Specjalista ds. Osób niepełnosprawnych
– np. tworzenie serwisu internetowego dla osób niepełnosprawnych, organizacja szkoleń.
Dziennikarstwo i zarządzanie informacją
– np. redagowanie, pisanie, edytowanie artykułów, wyszukiwanie informacji, wywiady.
Human resources
– np. zarządzanie zasobami ludzkimi, współpraca, udział w projektach.
Specjalista ds. Sportu i rekreacji
– np. tworzenie portali sportowych, pozyskiwanie informacji o aktualnych wydarzeniach, organizacja wydarzeń.
Specjalista ds. Analiz
– np. analiza rynku, sporządzanie raportów, pozyskiwanie informacji.
Specjalista ds. Trade Marketingu
– np. badania i analizowanie rynku sprzedaży, przygotowywanie materiałów promocyjnych, opracowywanie działań promocyjnych, planowanie wydarzeń promocyjnych.
Analityk biznesowy
– np. odnajdywanie nowych obszarów biznesowych, analiza wymagań rynku, tworzenie dokumentacji biznesowej, udział w projektach.
Architekt rozwiązań biznesowych
– np. tworzenie rozwiązań biznesowych, tworzenie modelu biznesowego, zaangażowanie w prowadzone projekty.
Specjalista ds. rozwoju biznesu
– np. koordynacja projektów, sprawdzanie poziomu satysfakcji klienta, badania rynku i konkurencji, tworzenie raportów sprzedażowych.
Specjalista ds. księgowości i finansów
– np. samodzielne prowadzenie księgowości, kontrola prawidłowości rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji, rozliczanie podatków, nadzór nad finansowymi aspektami przedsiębiorstwa.
Project manager
– np. zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem ludzi, planowanie projektów, współpraca z innymi firmami, tworzenie raportów przebiegu projektów, zarządzanie czasem pracy.
Specjalista ds. Rozliczeń i współpracy
– np. aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie raportów, zapewnienie płynnej działalności finansowo‑księgowej.
Specjalista ds. Zarządzania bazą danych
– np. praca nad dokumentacją, integracja danych, tworzenie zestawień, weryfikacja danych z bazą danych.
Specjalista ds. Energii odnawialnej
– np. budowa sieci dystrybucyjnej, terminowe składanie ofert, kontrola sprzedaży produktu, pozyskiwanie klientów z zakresu energii odnawialnej.
Specjalista ds. Efektywności energetycznej
– np. pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja raportów końcowych, badanie potrzeb klientów, prowadzenie wstępnej analizy.
Specjalista ds. Środowiska
– np. przygotowywanie dokumentacji środowiskowej, udział w projektach, wykonywanie analiz.
Specjalista ds. Żywienia i gastronomii
– np. opracowywanie bazy posiłków, pisanie artykułów, dodawanie do bazy lokali gastronomicznych.
Specjalista ds. Projektów unijnych
– np. pozyskiwanie dofinansowania z programów unijnych, przygotowywanie wniosków, sporządzanie dokumentacji.
Specjalista ds. Szkoleń
– np. organizacja szkoleń, koordynacja, przygotowywanie dokumentacji, tworzenie bazy szkoleń, raportowanie efektów.
Specjalista ds. Współpracy międzynarodowej
– np. przygotowywanie projektów, kontakt z zagranicznymi partnerami, przygotowywanie dokumentacji.
Specjalista ds. Badań i transferu wiedzy
– np. opracowywanie raportów, kontakt z klientami, przeprowadzanie badań.
Analityk zdrowia
– np. analiza rynku usług zdrowotnych, tworzenie raportów, zdobywanie informacji, analiza nawyków żywieniowych.
Moderator badań społecznościowych
– np. opracowywanie wyników, analiza, publikacje rezultatów, kontrola.
Marketing zintegrowany w sieci
– np. promocja i reklama w internecie, wizerunek firmy w mediach internetowych.
Wymagania
Wymagana efektywność pracy, samodzielność w gospodarowaniu zadaniami i czasem, kreatywność i umiejętności pracy w grupie.
Praktyka / staż przeznaczona jest głównie dla studentów różnych kierunków studiów oraz absolwentów, którzy przed rozpoczęciem pracy zawodowej chcą uzyskać niezbędne doświadczenie i referencje.
Dokumenty: Po zrealizowaniu zadań wystawiamy zaświadczenie / referencje.
Forma pracy (do wyboru): praktyka studencka; praktyka / staż w trakcie studiów; praktyka / staż absolwencki, Mobilność: forma osobista praktyki / stażu (ul. Franciszkańska 52, Koszalin, ul. 3 Maja 11 Szczecin); możliwość formy zdalnej (za pośrednictwem internetu) – konieczny dostęp do własnego komputera i internetu.
Praktyka/staż są bezpłatne.
Pracodawca: TWIP (Towarzystwo Wiedzy i Przedsiębiorczości).
Odwiedź nas na portalach społecznościowych.
Recrute.pl oferuje nowoczesne narzędzia rekrutacyjne.
#J-18808-Ljbffr