Responsibilities:
zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Key Account Managerów,
odpowiedzialność za rozwój biznesu w obszarze FMCG we współpracy z sieciami handlowymi w Polsce,
realizacja celów sprzedażowych i marżowych w podległym kanale,
udział w opracowywaniu i wdrażaniu rocznych planów sprzedażowych i trade marketingowych,
zapewnienie maksymalnej efektywności kosztowej prowadzonych działań,
udział w negocjacjach i zawieraniu umów handlowych z kluczowymi klientami,
analiza potrzeb klientów, rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność współpracy,
współtworzenie polityki cenowej oraz systemu rabatowego dla poszczególnych klientów,
monitorowanie wyników sprzedaży, polityki cenowej oraz działań promocyjnych w kanale,
ścisła współpraca z działami: marketingu, finansów, logistyki i zakupów w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta,
wspieranie rozwoju zespołu Key Account Managerów – motywowanie, coaching, budowanie zaangażowania.
Wymagania
doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi w Polsce,
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
bardzo dobre umiejętności analityczne i znajomość MS Excel oraz Power Point,
umiejętność budowania trwałych relacji z klientami oraz tworzenia rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
orientacja na wynik, samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
otwartość na zmiany oraz wprowadzanie usprawnień w pracy swojej oraz podległego zespołu,
gotowość do podróży służbowych.
Mile widziane
doświadczenie w zarządzaniu zespołem, ale nie jest to wymóg konieczny; mamy otwartość na to, aby rozwinąć Twój potencjał w roli lidera
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie nauki języków,
dofinansowanie szkoleń i kursów,
ubezpieczenie na życie,
zniżki na firmowe produkty i usługi,
dodatkowe świadczenia socjalne,
dofinansowanie wypoczynku,
dodatkowy urlop,
kafeteria benefitów,
Miejsce pracy: Ursynów, Mazowieckie, Poland.
#J-18808-Ljbffr