Zakres obowiązków
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu online zgodnie z celami biznesowymi
Planowanie i koordynowanie działań w kanałach cyfrowych (social media, email, web)
Nadzór nad agencjami prowadzącymi kampanie SEM (Google Ads) i Social Media Ads
Optymalizacja kampanii pod kluczowe wskaźniki KPI
Optymalizacja SEO: poprawa widoczności stron i treści w wyszukiwarkach
Tworzenie i publikacja angażujących treści (Content Marketing)
Analiza efektywności działań przy użyciu Google Analytics, Search Console, itp.
Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja konwersji (CRO)
Analiza konkurencji i trendów rynkowych
Zarządzanie pozyskiwaniem klientów poprzez kanały cyfrowe
Wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Silne zdolności analityczne i strategiczne
Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Semstorm)
Oferujemy
Współpraca na zasadzie umowy B2 B
Pracę w strukturze importerskiej i środowisku międzynarodowym
Realny wpływ na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
#J-18808-Ljbffr