Szukamy eksperta, który połączy automatyzację marketingu z analityką i optymalizacją strony!
Lokalizacja: Gliwice / Praca hybrydowa
Forma zatrudnienia: B2 B / umowa zlecenie
Wynagrodzenie: 6 000 zł
Twoje zadania:
✅ Automatyzacja marketingu – wdrażanie i optymalizacja kampanii e-mail/SMS/CRM
✅ Segmentacja klientów – budowanie lejków marketingowych i personalizacja komunikacji.
✅ Analityka i optymalizacja – analiza danych (Google Analytics, GTM, Hotjar), raportowanie i rekomendowanie działań.
✅ Zmiany na stronie – A/B testing, optymalizacja UX, poprawki w CMS.
✅ Współpraca międzydziałowa – koordynacja działań z marketingiem i sprzedażą.
Czego oczekujemy?
Znajomości platform marketing automation – cenimy doświadczenie z narzędziami takimi jak User.com (nasza główna platforma),.
Podstaw HTML i integracji technologicznych – jeśli masz umiejętności związane z kodowaniem HTML i integracjami technologicznymi będą mocnym atutem
Analitycznego podejścia i krytycznego myślenia – stale ulepszamy nasz CRM i liczymy na Twoje pomysły na optymalizację działań.
Zorientowania na wyniki – zależy nam na osobie, która bierze odpowiedzialność za swoje działania i dąży do realizacji celów.
Zrozumienia klienta – chcemy lepiej poznać naszych odbiorców, testować założenia i tworzyć strategie oparte na ich zachowaniach.
Umiejętności rozwiązywania problemów – nie boimy się wyzwań i szukamy osoby, która zamiast widzieć przeszkody, znajduje rozwiązania.
Co oferujemy?