Zapraszamy Cię do zespołu PRIMABIOTIC! Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że ideały nie istnieją, dlatego poszukujemy osoby, która w znaczącym stopniu spełnia nasze oczekiwania w zakresie wykształcenia, doświadczenia i umiejętności.
Kluczowe jest dla nas, aby kandydat był pasjonatem digital marketingu, osobą, która nie zna pojęcia „niemożliwe”, stawia sobie ambitne cele i osiąga je z nadwyżką.
Szukamy kogoś, kto nieustannie dąży do rozwoju i podejmuje decyzje oparte na danych, łącząc kreatywność z analitycznym podejściem.
Kogoś, kto jest zorientowany na wynik i long life learning.
Jeśli czujesz, że to o Tobie – aplikuj!Twój zakres obowiązków: Koordynowanie projektów z managerami działów digital marketingu Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Marketingu Planowanie i wdrażanie strategii digital marketingu Koordynowanie działań z obszaru e-commerce – rynek polski oraz rynki zagraniczne Zarządzenie budżetem marketingowym Analiza i raportowanie wyników działań marketingowych za pomocą narzędzi analitycznych Monitorowanie trendów rynkowych Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań Nasze oczekiwania: Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze digital marketingu Praktyczna wiedza na temat działalności na różnych rynkach zagranicznych Znajomość platform e-commerce (np.
woocommerce) oraz marketplaców (Allegro, Amazon, e Bay, Kaufland) – zarządzanie kampaniami reklamowymi i ofertami na tych platformach Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Ahrefs Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads, Bing Ads, Meta (Facebook, Instagram), Tik Tok, Pinterest Ads, oraz w automatyzacji marketingu (np.
user.com, edrone).
Umiejętność prowadzenia kampanii wielokanałowych , obejmujących m.in.
email marketing, influencer marketing, video marketing, OOH/DOOH, event marketing oraz content marketing.
Znajomość SEO i SEM Doświadczenie w skalowaniu sprzedaży Umiejętność pracy na programach do zarządzania projektami - Asana, Trello, itp Wysokie umiejętności negocjacyjne Preferowane wykształcenie w obszarach takich jak marketing, e-commerce, ekonomia, nowe media, psychologia, lub pokrewne Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym Mile widziane: Dodatkowe kursy lub certyfikaty z zakresu digital marketingu, np.
Google Ads, Google Analytics, certyfikaty z platform jak, Meta, Tik Tok czy Amazon Znajomość innych języków obcych (np.
niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego) będzie dużym atutem Oferujemy: Pracę w modelu B2 B – preferowana forma współpracy Elastyczną pracę hybrydową Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych Przyjazną atmosferę pracy oraz współpracę z ambitnym i kreatywnym zespołem Realny wpływ na strategię marketingową oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów Pakiet benefitów: welcome pack dla nowego pracownika, opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, możliwość pracy zdalnej, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie się u nas pracuje.
Na pierwszym miejscu TY! PRIMABIOTIC
Reklama:
Digital Marketing Manager
Free
Digital Marketing Manager
Poland, Wielkopolskie, Konin,
Zmodyfikowano February 1, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |