Reklama:



Helpdesk / Wsparcie Techniczne - Specjalista Ds. It, Piotrków Trybunalski

Ostatnia aktualizacja 2024-04-17
Wygasa 2024-05-17
ID #2049697144
Free
Helpdesk / Wsparcie Techniczne - Specjalista Ds. It, Piotrków Trybunalski
Poland, Łódzkie, Piotrków Trybunalski,
Zmodyfikowano February 29, 2024

Opis

W związku z rozwojem firmy i poszerzaniem swojej działalności Hurtownia Ulamex poszukuje pracowników do działu IT na stanowisko Helpdesk!Hurtownia stali ULAMEX istnieje na rynku od ponad 30 lat.

Jesteśmy firmą, która stara się podążać za trendami dyktowanymi przez rynek.

Wciąż się rozwijamy i poszerzamy ofertę produktową.

Wiemy, jak ważny w dzisiejszych czasach jest marketing internetowy.

Szukamy człowieka, który wesprze nasze działania w zakresie wsparcia technicznego.

Twoimi obowiązkami będą:budowa sieci LAN,konfiguracja, diagnozowanie oraz naprawa sieci komputerowych oraz sprzętu biurowego,obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,obsługa techniczna sprzętu komputerowego i telefonicznego,przygotowywanie stanowiska pracy wraz ze sprzętem komputerowych dla pracowników,zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników,inwentaryzowanie oraz ewidencjonowanie urządzeń,rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne pracowników,zamawianie sprzętu biurowego,przygotowywanie poradników dla pracowników, na temat najczęściej pojawiających się problemów, które mogliby rozwiązać samodzielnie.

Nasze wymagania:podstawowa wiedza praktyczna oraz teoretyczna dotycząca sieci LAN/WLAN,znajomość zagadnień związanych z konfiguracją lokalnych sieci komputerowych i podstawowymi usługami (DHCP, DNS, FIREWALL, VPN),znajomość działania monitoringu,umiejętność instalacji i obsługi systemu Windows i standardowego oprogramowania,umiejętność zarządzania sprzętem biurowym - aktualizacja, diagnoza i naprawa sprzętu,konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.,zarządzanie urządzeniami (ewidencjonowanie, wydawanie, odbiór, przygotowanie do likwidacji itp.),umiejętność efektywnej pracy i ustalania priorytetów w nagłych sytuacjach zawodowych.

Co oferujemy?umowę o pracę po okresie próbnym,pracę w pełnym wymiarze godzin,kartę Multi Sport,korzystny system wynagrodzeń,służbowy laptop,możliwość rozwoju,przyjazną atmosferę w pracy,codziennie gorący posiłek,nieograniczony dostęp do przepysznej kawy! :)Nie przewidujemy możliwości pracy zdalnej!Czas pracy: od poniedziałku do piątku - 7:00 – 16:00 Siedziba naszej firmy: Zawada , 97- Tomaszów Mazowiecki W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja roku o ochronie danych osobowych (Dz.

Ustaw z , poz.

) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) / z dnia 27 kwietnia r.

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Helpdesk / wsparcie techniczne - specjalista ds. it

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Informacje o pracodawcy

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: