Cześć! Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj! Jesteśmy Web Talk , agencja digitalowa.
Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST!), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim.
Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski.
Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: . Kogo szukamy? Do naszego działu R&D zwanego LABem poszukujemy kogoś, kto tak jak cały ten dział jara się danymi i wie, że to one napędzają ten świat.
Odróżniasz Hot Jara od Hot Doga, gdy my mówimy "dash", Ty mówisz "board" i nawet maile piszesz w tabelkach? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk.
Jako Strateg Analityczny będziesz kluczową osobą odpowiedzialną za wyznaczanie kierunków analitycznych dla marek, łączenie danych z celami biznesowymi oraz identyfikowanie korelacji między analizami a decyzjami strategicznymi.
Twoim zadaniem będzie również integrowanie narzędzi analitycznych oraz budowanie kompleksowego obrazu sytuacji, który pozwoli podejmować skuteczne decyzje biznesowe.
Na co możesz u nas liczyć? ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: , na Tik Toku też jesteśmy; najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: samodzielność przez duże S; inkluzywne podejście, atmosferę pełną tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły; szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje; Multi Sport, bo w zdrowym ciele zdrowy duch (jak to mówią); pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST! na start wynagrodzenie w wysokości 8000-10000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy); przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia; może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly.
Co będziesz u nas robić? wyznaczać kierunki analityczne dla marek, uwzględniając ich cele biznesowe i marketingowe; szukać korelacji między danymi a działaniami biznesowymi, aby dostarczać kluczowe wnioski wspierające decyzje strategiczne; doradzać w implementacji i integracji narzędzi analitycznych, takich jak GA4, Hotjar, czy CRM, aby zapewnić ich spójne działanie; tworzyć rekomendacje strategiczne na podstawie danych i obserwacji rynkowych, które będą wspierać długoterminowy rozwój marek; łączyć dane z różnych źródeł, aby budować pełny obraz sytuacji biznesowej i marketingowej; wspierać zespoły klienta w interpretacji danych, organizować warsztaty oraz dzielić się wiedzą z zakresu analityki i strategii biznesowej; przygotowywać raporty i dostosowywać raporty tworzone przez zespół, dostarczając kluczowe informacje dla decyzji biznesowych; zarządzać środowiskiem analitycznym w agencji i przestrzeniach klientów, przy wsparciu zespołu; audytować działanie klientów – regularnie sprawdzać poprawność wdrożonych aktywności lub działań konkurencyjnych marek; optymalizować raporty i dashboardy – dostosowywać raporty i dashboardy do bieżących potrzeb biznesowych i KPIs, aby dane były zawsze aktualne i użyteczne.
Dołącz do nas, jeśli masz kilkuletnie doświadczenie w pracy analitycznej w projektach biznesowych, marketingowych; masz doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi, takimi jak GA4, Hotjar czy narzędzia BI, i potrafisz je integrować; wiesz, jak łączyć dane z celami biznesowymi i marketingowymi, tworząc skuteczne strategie; umiesz opowiadać o danych i wiesz jak przekładać insighty z nich na potrzeby biznesowe Klienta; posiadasz umiejętność wizualizacji danych i tworzenia raportów strategicznych lub briefowania zespołu na takie działania i zarządzaniu tym procesem; masz doświadczenie w pracy z zespołami, potrafisz dzielić się wiedzą i prezentować rekomendacje w jasny i zrozumiały sposób; cechuje Cię wnikliwość i umiejętność strategicznego myślenia – widzisz szerszy kontekst i potrafisz „łączyć kropki”; znasz narzędzia takie jak MS Office, Google Docs oraz systemy analizy i raportowania.
Jeśli dodatkowo wiesz jak budować dashboardy i analizować dane w nich zawarte (np.
w Power BI czy Looker) to powiedz nam o tym! To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV!
Reklama:
Strateg Analityczny
10,000,000 zł
Strateg Analityczny
Poland, Mazowieckie, Warszawa,
Zmodyfikowano February 1, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Skontaktuj się z pracodawcą
10,000,000 zł / W ciągu roku