3 days ago Be among the first 25 applicants
Get AI-powered advice on this job and more exclusive features.
Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu
Miejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze we Wrocławiu
Wymiar pracy: cały etat
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Termin przysyłania zgłoszeń: do 30 czerwca 2025 r.
O Fundacji
Misją Fundacji Pociecha jest opieka, wsparcie i edukacja dzieci z rodzin dotkniętych problemami społecznymi i wychowawczymi. Fundacja realizuje tę misję, prowadząc działania, dzięki którym dzieci otrzymują równe szanse na edukację i rozwój oraz mogą kształtować swoją przyszłość zgodnie ze swoimi zdolnościami i zainteresowaniami:
Wspieranie dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych, zapewnianie ciepłych posiłków, finansowanie zajęć psychologicznych i edukacyjnych, organizowanie wyprawek szkolnych i grudniowych prezentów
Kreowanie u dzieci dobrych wspomnień dających siłę na całe życie, organizowanie kolonii i zimowisk, z bogatym i wartościowym programem, prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę, wrażliwą na potrzeby dzieci
Prowadzenie działań edukacyjnych i przeciwdziałanie patologiom społecznym, które istotnie zmniejszają poczucie bezpieczeństwa i szanse rozwoju dzieci.
Jeśli ważne jest dla Ciebie dobro dzieci, jeśli chcesz zmieniać ich świat na lepszy i umiesz przekonywać do takich działań innych – to jest oferta dla Ciebie!
Co oddajemy w roli Specjalisty ds. Fundraisingu
Specjalistka/Specjalista ds. Fundraisingu to osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie środków niezbędnych do realizacji misji i działań Fundacji. Do zadań poszukiwanej przez nas osoby będzie należeć przede wszystkim stała i aktywna współpraca z sektorem biznesu, sponsorami, partnerami strategicznymi, instytucjami i major donors oraz pozyskiwanie nowych darczyńców.
Wymagane
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w fundraisingu, w szczególności w pozyskiwaniu dużych kwot od darczyńców
Doskonałe kompetencje interpersonalne, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania pozytywnych relacji profesjonalnych, w szczególności na poziomie kadry zarządzającej i właścicieli firm
Kreatywność, odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na wynik, entuzjazm i determinacja, umiejętność współpracy w zespole
Chęć rozwoju, gotowość do nauki i zdobywania nowych doświadczeń
Zaawansowana znajomość programu Excel, Google Sheets i innych narzędzi przydatnych przy tworzeniu budżetów, raportów i prezentacji
Praktyczna umiejętność tworzenia lejków darowizn z wykorzystaniem strony internetowej, urządzeń mobilnych, interakcji poprzez kalendarze, formularze, CTAs itp.
Praktyczna umiejętność wykorzystania narzędzi analitycznych, np. Google Ads
Mile Widziane
Znajomość zasad finansowania NGO oraz zagadnień prawnych dotyczących darowizn, grantów, sponsoringu, zbiórek itp.
Praktyczna znajomość zasad digital marketingu (w szczególności reklamy w Meta)
Umiejętność tworzenia krótszych i dłuższych treści komunikacyjnych i promocyjnych (posty, newslettery)
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Zakres Obowiązków
Realizowanie strategii fundraisingowej Fundacji oraz założonych indywidualnych KPIs
Stała i aktywna współpraca z sektorem biznesu, partnerami strategicznymi, major donors oraz sponsorami, pozyskiwanie nowych darczyńców, konwersja ciepłych darczyńców na stałych
Współpraca z zespołem i Zarządem przy kreowaniu kampanii pozyskiwania funduszy, nowych darczyńców i sponsorów z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
Wsparcie zespołu i Zarządu w opracowaniu wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków z różnych źródeł, w tym sfery biznesu oraz organizacji pozarządowych i grantodawczych
Współpraca z zespołem i Zarządem przy realizacji innych kampanii i działań fundrasingowych
Aktywny udział w przygotowywaniu dokumentacji (umów, raportów, analiz, sprawozdań) niezbędnych w procesie fundraisingu
Aktywny udział w przygotowywaniu newsletterów oraz redagowanie materiałów fundrisingowych przy współpracy z osobą odpowiedzialną za marketing i PR; w miarę potrzeb udzielanie wywiadów w mediach
Obsługa bazy danych darczyńców w systemie CRM
Bieżące i cykliczne analizowanie, dokonywanie oceny wyników podjętych działań i kampanii oraz prezentowanie tych wyników Zarządowi
Bieżące i cykliczne raportowanie i rozliczanie pozyskanych środków i darowizn na zlecenie Zarządu
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji POCIECHA i dlaczego chcesz z nami pracować.
Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.
W jaki sposób się zgłosić?
I Etap:
Wypełnij poniższy formularz i załącz swoje CV wraz z listem motywacyjnym. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie. Na wypełnienie formularza masz czas do 30.06.
II Etap:
Wybrane osoby otrzymają do 1.07 zadania do samodzielnego wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z fundraisingiem oraz Twoje kompetencje, które mogą być kluczowe na oferowanym stanowisku. Zaprosimy też wybrane osoby do wykonania badania Talentów Gallupa.
III Etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online. Spotkania odbędą się w uzgodnionych terminach do dnia 23.07.
IV Etap:
Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z Zarządem Fundacji POCIECHA. Będzie to spotkanie w biurze Fundacji we Wrocławiu. Decyzję o zatrudnieniu wybranej osoby chcemy podjąć do 30.07.
Masz pytania? Napisz do nas:
rekrutacja@armiger.pl
#J-18808-Ljbffr