Opis stanowiska
obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji,
rozwój bazy Klientów,
utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta,
reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek,
analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo,
zawieranie umów z Klientami,
rekrutacja agentów ubezpieczeniowych,
wdrażanie i rozwój pracowników,
wspieranie zespołu poprzez szkolenia do osiągania ponadprzeciętnych wyników,
Wymagania
wyższe wykształcenie,
wysoka etyka i kultura osobista,
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta - ,,doświadczenie w pośrednictwie finansowym, bankowości, FMCG- handlowcy, leasingi, fotowoltaika, branża OZE''- będzie dodatkowym atutem,
szybkie przyswajanie wiedzy,
zaangażowanie, systematyczność i umiejętność planowania pracy.
Oferujemy
jasne zasady pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
wysokie prowizje,
premie półroczne i roczne,
liczne konkursy,
rozwój zawodowy poprzez rozbudowany system szkoleń i awansów,
ścieżkę kariery powiązaną z systemem benefitów,
realizację marzeń dla miłośników podróży z nami zwiedzisz cały świat.
Informacje
Duża renomowana firma istniejąca od ponad 100 lat w której będziesz pracować z ludźmi którzy przez ostatnie 20 lat tworzyli rozwiązania zabezpieczenia finansowego dla swoich Klientów
#J-18808-Ljbffr