Zakres obowiązków:
- zarządzanie korespondencją firmową;- obsługa sekretariatu;
- koordynacja obiegu dokumentów;
- prowadzenie dzienników korespondencji;
- wspieranie działań sprzedażowych;
- przyjmowanie Klientów, kierowanie ich do odpowiedniego sprzedawcy;
- generowanie zainteresowania potencjalnych Klientów ofertą, produktami oraz usługami oferowanymi przez firmę.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie;- dokładność, dobra organizacja pracy;
- znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł/h brutto;- umowa zlecenie;
- niezbędne narzędzia pracy;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karty Multisport itp.);
- praca w godz. 8:00-16:00.