Zakres obowiązków:
Obsługa techniczna klientów fińskojęzycznych
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem, poprzez telefon
Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
Budowanie długotrwałych relacji z klientami i dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług
Wymagania:
Znajomość języków: fińskiego na poziomie B2+/C1, a angielskiego na poziomie komunikatywnym
Chęć do nauki i rozwoju – doświadczenie w branży IT nie jest wymagane – "czysta karta" jest jak najbardziej OK!
Wysoka kultura osobista i prokliencka postawa
Uśmiech na twarzy i gotowość do działania w zespole – gramy do jednej bramki
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie, na pełen etat
Atrakcyjne wynagrodzenie
System premiowy
Elastyczne godziny pracy
Praca 100% zdalna
Szkolenia, naukę języków obcych – stawiamy na ciągły rozwój
Pakiet benefitów pozapłacowych: ubezpieczenie, opieka medyczna
Miłą i koleżeńską atmosferę pracy – to bardzo ważne, aby każdy czuł się u nas dobrze
#J-18808-Ljbffr