- Kontakt z klientem w zakresie zagadnień jakościowych,
- Zarządzanie procesem reklamacyjnym od klienta,
- Opracowywanie raportów 8 D,
- Organizowanie i udział w wewnętrznych spotkaniach grupy interdyscyplinarnej w celu
rozwiązywania problemów reklamacyjnych, - Organizowanie i udział w spotkaniach z Klientem w zakresie rozwiązywania problemów
reklamacyjnych, - Podejmowanie działań korygujących wynikających z audytów i reklamacji Klienta oraz
inicjowanie działań zapobiegawczych, - Szkolenie pracowników z zakresu obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz
wymagań Klienta, - Wdrażanie usprawnień w ramach działań ciągłej poprawy,
- Udział w przeprowadzaniu analiz wyrobów i procesów, związanych z brakowością powstałą
w procesie produkcji, ich przyczynami i skutkami - Zbieranie danych oraz analiza problemów jakościowych pod kątem możliwości zastosowania
rozwiązań na podobnych produktach/procesach (lessons learned), - Reprezentowanie firmy Eltek przed klientem podczas wizyt, konferencji, audytów,
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie zawodowe na zbieżnych stanowiskach w Dziale Zapewnienia Jakości,
- Podstawowa znajomość podręczników referencyjnych: FMEA, SPC, MSA, PPAP, APQP
- Umiejętność budowania dobrych relacji z współpracownikami i klientami,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Znajomość zagadnień rysunku technicznego (GD& T)
- Znajomość technik rozwiązywania problemów
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Pakiet premii
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Kursy i szkolenia
- Pakiety sportowe dla pracowników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracę pełną wyzwań w młodym, dynamicznym zespole
- Przyjazną atmosferę pracy
- Elastyczne godziny pracy