Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, Mac OS), instalacjami i sprzętem komputerowym
Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
Dbanie o żywotność sprzętu
Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. Service Now) będzie dodatkowym atutem
Dofinansowanie do karty Multisport
Program Onboardingowy
Rozwoj sciezki zawodowej
Srodowisko miedzynarodowe
Ubezpieczenie na zycie
Ubezpieczenie zdrowonte
Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy,że swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlaśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
#J-18808-Ljbffr