Starszy referent w grupie administracyjnej w Instytucie Automatyki Politechniki Łódzkiej
Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych.
Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych.
Wymagania Stawiane Kandydatowi
wykształcenie wyższe,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług oraz właściwych do niej rozporządzeń,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
zdolności organizacyjne, kreatywność, samodzielność, kultura osobista, otwartość na nowe wyzwania, życzliwość,
dobra znajomość języka angielskiego,
mile widziane ukończenie kursów z zakresu księgowości.
Oferowane Warunki
miejsce pracy: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki,
stanowisko: Starszy referent w Instytucie Automatyki PŁ,
termin składania ofert: do 01.09.2025 r.,
planowany termin zatrudnienia: październik 2025 r.,
warunki zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo z możliwością przedłużenia) oraz:
możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji (wyjazdy krajowe i zagraniczne, szkolenia),
praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci,
grupowe ubezpieczenie na życie,
żłobek i przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Przewidywany Zakres Zadań i Obowiązków
obsługa administracyjno-finansowa Instytutu,
obsługa systemów finansowych Uczelni,
dekretacja dokumentów księgowych, m.in. faktur, rachunków, not księgowych, rozliczanie delegacji,
opisywanie i sprawdzanie dokumentów finansowych,
prowadzenie bieżących rozliczeń faktur i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami PŁ,
wystawianie faktur i not księgowych,
wsparcie bieżącej obsługi księgowości Instytutu,
przygotowywanie statystyk, raportów i sprawozdań,
bieżąca kontrola budżetu Instytutu i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ,
sporządzanie umów cywilno-prawnych i ich rejestracja,
inne prace administracyjno-organizacyjne zlecone przez kierownika biura lub dyrekcję Instytutu,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi.
Wymagane Dokumenty
CV i list motywacyjny.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej.
Zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO).
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
Sposób i Miejsce Składania Dokumentów
Pisemnie na adres: Politechnika Łódzka Instytut Automatyki, ul. Stefanowskiego 18, Łódź 90-537
Mailem na adres: anna.stolarczyk@p.lodz.pl oraz w2i21@adm.p.lodz.pl
Termin Składania Dokumentów
Dokumenty należy złożyć do dnia 01.09.2025 r.
Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Automatyki PŁ.
#J-18808-Ljbffr