Specjalistka / Specjalista w Biurze Organizacji i Zarzadzania Obsługą Klienta w Kanałach Zdalnych
Spółka PGE Dystrybucja S. A. Centrala
Miejsce pracy Lublin
Numer referencyjny PGED-CE-49-2025
Twój zakres obowiązków:
analiza potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie obsługi klientów w kanałach zdalnych,
analiza, optymalizacja i dokumentowanie procesów obsługowych realizowanych w zdalnych kanałach kontaktu,
monitorowanie efektywnosci i jakości Obsługi klienta w kanalach zdalnych,
wsparcie użytkowników w zakresie działania systemów klasy CRM i CC,
udział w tworzeniu materiałów szkoleniowych i instrukcji użytkownika,
współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki.
Nasze wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Doświadczenie w obsłudze narzędzi klasy CRM i/lub CC - wspierających obsługę klienta w kanałach zdalnych,
Umiejętność zbierania i analizowania wymagań biznesowych,
Znajomość zagadnień z zakresu CX (Coustomer Experienece), UX, journey maping i mierników satysfakcji klienta,
Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności arkuszy Excel,
Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność,
Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, mile widziane, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, dyspozycyjność.
#J-18808-Ljbffr