Opis oferty pracy Chcesz wraz z kierownikiem sklepu szkolić zespół i motywować go do osiągania jak najlepszych wyników?Potrafisz kierować zespołem tak, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenie i obsługę podczas zakupów?Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!CO OFERUJEMYDołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie. Dodatkowo otrzymujesz: Szkolenia na każdym stanowisku Możliwość rozwoju w oparciu o jasną ścieżkę kariery. Dowiedz się więcej tutaj. Jasny system wynagradzania Konkurencyjny system premiowania oparty na wynikach sprzedażowych Wewnętrzne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami Elastyczny harmonogram pracy20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen Group Atrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, wolna Wigilia, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w Danii Finansowe nagrody jubileuszowe CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?Wspólnie z kierownikiem sklepu będziesz odpowiadać za realizację codziennych zadań sklepu i osiąganie świetnych wyników w sprzedaży Będziesz odpowiadać za wdrażanie kampanii promocyjnych w sklepie, budowanie i wzmacnianie postawy pro sprzedażowej w zespole, w tym poprzez szkolenia z obsługi klienta Będziesz wspierać kierownika sklepu w zarządzaniu zespołem, szkoleniach i komunikacji zgodnie z wartościami JYSK Leadership Będziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami oraz z wykorzystaniem wiedzy o produktach Wraz z zespołem będziesz dbać o właściwe przygotowanie sklepu dla klientów poprzez odbieranie dostaw, budowanie ekspozycji produktów, przygotowywanie oznaczeń cenowych i dbanie o czystośćWykazując się zaangażowaniem i chęcią rozwoju zyskasz możliwość przejmowania coraz większej odpowiedzialności oraz szansę na bycie kierownikiem sklepu w przyszłości CZEGO OCZEKUJEMYDoświadczenia w kierowaniu, motywowaniu i rozwijaniu zespołu Umiejętności komunikacyjnych, które wspierają tworzenie pozytywnej atmosfery Przejęcia odpowiedzialności za obsługę klientów i wyniki sprzedaży Umiejętności pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu w dynamicznym środowisku i w trudnych sytuacjach Nastawienia na osiąganie celów i ciągłą poprawę swoich wyników Umiejętności szybkiego podnoszenia się po niepowodzeniach Gotowości do pracy w godzinach otwarcia naszych sklepów, w tym w soboty i w niedziele handlowe Doświadczenia w sprzedaży UWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!O NASWierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego w JYSK dajemy możliwość stałego rozwoju oraz możliwości awansu. Odkąd nasz założyciel, Lars Larsen, otworzył pierwszy sklep w 1979 roku, rozwinęliśmy się do globalnej sieci sklepów zarówno stacjonarnych, jak i online. Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie nie tylko zadań, ale także odpowiedzialności. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Przy właściwym podejściu JYSK może zaoferować Ci mnóstwo możliwości. JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem. Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.
#J-18808-Ljbffr
Zastępca Kierownika Sklepu Jysk Brzeg (5800 Pln)
120,000 zł
Zastępca Kierownika Sklepu Jysk Brzeg (5800 Pln)
Poland, Opolskie, Skarbimierz,
Zmodyfikowano May 3, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Reklama:
Wyślij CV
120,000 zł / W ciągu roku
Informacje o pracodawcy

JYSK is an international retail chain that sells 'everything for the home'. JYSK is owned by the founder Lars Larsen, who opened the first JYSK store in Aarhus, Denmark in 1979.
Since then, JYSK has grown to become a global concern, which is today known as JYSK GROUP. The JYSK GROUP consist of JYSK NORDIC, JYSK franchise and Dänisches Bettenlager.
Today the JYSK GROUP consists of more than 2,300 stores and 20,000 employees in 41 countries worldwide. Growth is stable and controlled, which means that every year we get hundreds of new colleagues.
Head offices are based in Aarhus, Denmark, and in Jarplund-Weding, Germany.
The word 'JYSK' has always been intentionally included in the company name, as it is often associated with modesty, thoroughness and honesty - three values that Larsen himself has always identified with. JYSK stands for trustworthiness, and a deal is always a deal.
We at JYSK believe that we can always do things a little better and become even bigger, so that we can still give our customers the best offers in the future.
We have collected our general thoughts on the future of JYSK to create our mission statement and vision. We want to do more than just give our customers an attractive offer based solely on price. Our entire concept should radiate our good offers to our customers.
JYSK MISSION
- A great Scandinavian offer for everyone within sleeping and living
JYSK VISION
- To be customers' first choice
- To be employees' first choice within retail
- To be the world’s most widespread and profitable chain of stores