W Dziale Realizacji zajmujemy się kompleksową obsługą projektów budowlanych, zapewniając najwyższą jakość usług oraz dostosowując się do aktualnych potrzeb rynku.
Jako Inżynier budowy z branży instalacji sanitarnych będziesz pełnił kluczową rolę w naszym zespole, angażując się w nadzorowanie i koordynację prac na placu budowy.
Pracując w SMAY będziesz odpowiedzialny za:
- Nadzorowanie placu budowy przy projektach takich jak budynki mieszkaniowe, biurowe oraz przemysłowe.
- Koordynowanie dostaw materiałów oraz organizację pracy podwykonawców.
- Monitorowanie postępów prac i kontrolowanie ich jakości oraz kosztów.
- Sporządzanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją projektów.
- Współpracę z innymi działami firmy w celu efektywnego zakończenia projektów.
W pracy na tym stanowisku pomoże Ci:
- Wykształcenie wyższe techniczne (najlepiej w obszarze inżynierii sanitarnej),
- Znajomość pakietu MS Office i Auto CAD.
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w zakresie instalacji sanitarnej i znajomość Auto CAD.
- Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku budowlanym
- Dyspozycyjność (możliwe częste podróże służbowe)
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
- Myślenie analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów.
Dodatkowo premiujemy za:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość norm budowlanych
- Znajomość cen materiałów i usług w branży sanitarnej
Co proponujemy:
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie, w doświadczonym zespole.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku lub w modelu B2 B.
- Współpracę w firmie, która stawia na zespół oraz świetną atmosferę.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. pakiet sportowy, kurs języka angielskiego, ubezpieczenie grupowe).
- Biuro w Warszawie przy ul. Marynarskiej.
- Niezbędne narzędzia do realizacji zadań.
- Codzienne wsparcie specjalistów z różnych działów firmy SMAY.
- Imprezy integracyjne, świąteczne, konkursy firmowe itp.
- Pracę w każdy piątek do 13:30.
- Szkolenie wdrażające w siedzibie firmy SMAY w Podłężu (1 lub 2 tygodnie).
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
1. Selekcja CV
2. Video-rozmowa – prześlemy Ci 5 nietrudnych pytań a Ty będziesz mieć 48 godzin, by odpowiedzieć (nagrać swoje odpowiedzi) w dowolnym czasie – chodzi nam o to, by lepiej Cię poznać a Ty, żebyś miał elastyczność w udzieleniu nas swoich odpowiedzi 😉
3. Spotkanie na rozmowę w naszym biurze – naprawdę zależy nam na bliższy poznaniu Ciebie – tu porozmawiamy o Twoim doświadczeniu i omówimy wzajemne oczekiwania wobec tej roli.