Zakres obowiązków:
- bezpośrednia obsługa klientów;- wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami;
- przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wniosków) Klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami;
- pobieranie i weryfikowanie dokumentów;
- wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych;
- modyfikacja danych Klienta z tytułu realizacji umowy;
- rejestracja wpłat;
- przygotowywanie umów;
- wsparcie procesu sprzedaży;
- wystawianie faktur, duplikatów faktur oraz korygowanie bieżących rozliczeń;
- przetwarzanie i archiwizacja dokumentów;
- sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi Klientów.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe;- umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- dobra organizacja pracy, sumienność;
- odporność na stres;
- silne zorientowanie na realizację celów;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł/h brutto;- umowa zlecenie;
- praca stacjonarna w siedzibie biura;
- 8 godzinny dzień pracy; 8:00 - 16:00;
- niezbędne narzędzia pracy;
- szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży;
- interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole;
- benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.)
Mile widziani również studenci oraz osoby nie bojące się kontaktu bezpośredniego z Klientem.