Free
Property Manager/senior Property Manager, Warsaw
Poland, Masovian Voivodeship, Warsaw,
Zmodyfikowano May 22, 2025
Opis
Szukamy osoby na stanowisko
Zarządcy Nieruchomości lub Starszego Zarządcy Nieruchomości
/ Property Manage r lub Senior Property Manager
do naszego zespołu Property Management w Warszawie.
Stanowisko jakie zaproponujemy nowo zatrudnionej osobie będzie zależało
od zaprezentowanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności.
O firmie MVGM
MVGM - lider w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi w Europie.
Firma, obecna w 8 europejskich krajach i zatrudniająca ponad 1,600 ekspertów, oferuje swoim klientom kompleksowe usługi zarządzania nieruchomościami, łącząc międzynarodowe doświadczenie z doskonałą znajomością specyfiki lokalnego rynku. MVGM świadczy swoje usługi zarówno dla funduszy inwestycyjnych, banków, deweloperów, firm ubezpieczeniowych jak i lokalnych właścicieli nieruchomości.
Więcej informacji o MVGM można znaleźć na stronie
Do Twoich zadań należeć będzie:
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami nieruchomości biurowych, w tym dbanie o zadowolenie użytkowników. Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu, realizacją budżetów, zabezpieczeniami i windykacją. Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości. Współpraca z innymi działami jak marketing budynkowy, leasing, project management, itd. Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna) Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją. Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności
w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM
i Klienta. Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta. Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi (SLA) i uzgodnionymi wskaźnikami jakości (KPI). Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska. Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu. Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta. Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem. Praca na nowoczesnych systemach i aplikacjach wspomagających zarządzanie nieruchomościamiwe wszystkich aspektach.
Oczekiwania: Wykształcenie wyższe Minimum 3 letnie doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami biurowymi Dobry angielski w mowie i piśmie Zdolność do pracy pod presją czasu Doświadczenie w analizowaniu umów najmu Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Elastyczność i zdolność przystosowywania się do zmieniających się wymagań biznesowych Zdolność do wykazania się inicjatywą, pewnością siebie i profesjonalizmem we wszystkich działaniach Aktywne podejście do wykonywanych obowiązków Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
Oferujemy: Umowa o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Prywatne ubezpieczenie na życie Prywatna opieka zdrowotna Możliwość pracy w międzynarodowym zespole Kafeteria My Benefit Przyjazna i wspierająca kultura firmy Elastyczny czas pracy, w tym praca hybrydowa Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności
: