Reklama:



Service Designer, Bialystok

Ostatnia aktualizacja 2024-02-06
Wygasa 2024-03-06
ID #2014023739
Free
Service Designer, Bialystok
Poland, Lubelskie, Białystok,
Zmodyfikowano February 2, 2024

Opis

Service Designer
Masz doświadczenie w projektowaniu self-service zakupowo – obsługowego? Budowa produktu opartego o self-service nie ma przed tobą tajemnic? Potrafisz podejmować szybkie i trafne decyzje? Lubisz pracować z ludźmi, słuchać ich potrzeb? A może jesteś mistrzem w zarządzaniu czasem i priorytetami?

Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco – zaaplikuj do Nas na stanowisko

Service Designer!

Service Designer
Service Designer, a w przyszłości Product Owner Self-Service jest odpowiedzialny za tworzenie przyjaznych rozwiązań self-service, które zaspokajają potrzeby klientów z różnych segmentów. Osoba na tym stanowisku definiuje wizję ścieżki self-service w produktach, zarówno w obszarze zakupu jak i obsługi, projektuje rozwiązanie, tworzy jego roadmapę, zarządza backlogiem i nadzoruje wszystkie etapy tworzenia, od projektowania po rozwój. Docelowo – zarządza gamą serwisów w organizacji, w szczególności – optymalizacją i rozwojem.

Twoja odpowiedzialność:
projektowanie, wytwarzanie, optymalizacja oraz rozwój istniejących usług – produktów, w zakresie self-service zakupowo – obsługowego (customer journey), w kanale cyfrowym
analiza zachowań klientów oraz modyfikacja istniejących procesów, w celu poprawy doświadczeń klienta
wdrażanie wypracowanych założeń w procesy, produkty oraz systemy wewnętrzne
podejmowanie inicjatywy w procesie transformacji organizacji w kierunku projektowania produktów z uwzględnieniem procesu self-service klienta
aktualizowanie i priorytetyzacja zadań, w odpowiedzi na zmieniające się wymagania
monitorowanie wszystkich etapów tworzenia produktu - usługi, od projektowania po rozwój
definiowanie wymagań i oczekiwań użytkowników oraz określanie kierunku i celów dla zespołu projektowego
współpraca i komunikacja do zainteresowanych stron, a także praca z klientami i partnerami
współpraca z analitykami, scrum masterami, UX/designem, programistami
współpraca z Produktem, Marketingiem, Sprzedażą i Wsparciem Klienta

Co będziemy brać pod uwagę:
doświadczenie (minimum 3-letnie) w roli Service Design / Product Owner, optymalnie w modelu skalowania Scrum do pracy z więcej niż 1 zespołem wytwarzającym produkt
znajomość rynku oraz doświadczenie w zakresie projektowania ścieżek klienta i wdrażania zmian w procesach zakupowo – obsługowych, dla rozwiązań SAAS, w kanale cyfrowym itp.
zrealizowane projekty, w zakresie budowy self-service zakupowo – obsługowego w kanale e-commerce, w odpowiedzi na potrzeby klientów
doświadczenie w budowaniu webowego portalu klienta oraz ścieżek zakupowych w produkcie
wiedza z obszaru CX/UX
umiejętność efektywnej współpracy z zespołami multidyscyplinarnymi
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
nastawienie na rozwój i skuteczne działanie
orientacja na cel, umiejętność właściwej priorytetyzacji elementów backlogu w celu maksymalizacji wartości produktu

Co da Ci dodatkowe punkty?
Certyfikaty z zakresu service desing, CX itp.
certyfikat PSPO I lub wyższy
doświadczenie na rynku oprogramowania dla MŚP

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Service designer

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Informacje o pracodawcy

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: