Overview
Specjalista(-ka) relacji z klientem – 8 Oddział w Warszawie (Śródmieście).
Oferta i warunki zatrudnienia
umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony)
pracę stacjonarną w 8 Oddziale w Warszawie, ul. Pl. Zbawiciela 2
udział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premią w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej
Rola i zespół
lider: Gabriela Adamiuk
Opis firmy
Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.
Wymagania i cechy osobowe
masz minimum średnie wykształcenie
posiadasz minimum roczne doświadczenie w bankowości i chcesz się rozwijać w tym sektorze
cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu
stawiasz sobie ambitne cele i dobrze czujesz wiedząc do czego dążysz
lubisz działać nie tylko indywidualnie, ale też zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele
Mile widziane
umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych
prawo jazdy kat. B
Twoje zadania w tej roli
wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale
oferowanie i promowanie produktów bankowych
realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie
telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami
budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych
codzienną obsługę transakcji gotówkowych (w oddziałach gotówkowych) i bezgotówkowych
praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami jakości
Na bank zadbamy o
umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony)
pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty)
ubezpieczenie na życie
prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego)
ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych
system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności (np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne) lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego
kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe (np. Kluby Zainteresowań, webinary)
możliwość udziału w wolontariacie
dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci)
benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala
program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku
Wdrożenie i rozwój
Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowano wdrożenie obejmujące wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań
Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy
Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i wejdziesz do systemu premiowego
Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania
Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe
Jak wygląda rekrutacja
Dołącz do nas w 3 krokach: wyślij CV do naszej analizy, spotkaj się z rekruterem i menadżerem, pracuj z nami w naszym zespole
Po każdym etapie rekrutacji otrzymasz informację zwrotną
Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
#J-18808-Ljbffr