Reklama:



Specjalista/ka Ds. Obsługi Klienta Z J. Polskim Oraz J. Słowackim, Poland

Poland, Poland, Poland
Ostatnia aktualizacja 2024-07-25
Wygasa 2024-08-25
ID #1975829059
Free
Specjalista/ka Ds. Obsługi Klienta Z J. Polskim Oraz J. Słowackim, Poland
Poland, Poland, Poland,
Zmodyfikowano December 29, 2023

Opis

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. polskim oraz j. słowackim Location: Poland Job category: Language: Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 5950 zł brutto (umowa o pracę) + premię (do 800 zł brutto). Możliwość pracy z domu lub w biurze w Olsztynie. Szkolenie wdrażające (zdalnie / stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej! Jak wygląda dzień pracy?Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Telefonicznie udzielamy odpowiedzi na pytania klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Biegła znajomość języka słowackiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów i komunikacji w zespole. Umiejętność czytania i słuchania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 18:00. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Wymagania pracy zdalnej: Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Share this job More jobs like this

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: Miesięczny
Zawód: Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. polskim oraz j. słowackim

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

 

Skontaktuj się z pracodawcą

    Informacje o pracodawcy

    Transcom

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: