Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku:
monitoruje i analizuje stan techniczny dróg oraz określa potrzeby rzeczowe w zakresie bieżącego i zimowego utrzymania dróg, przygotowuje materiały do postępowań przetargowych od strony merytoryczno - technicznej, prowadzi analizę kosztów utrzymania oraz monitoring wydatków w zakresie bieżącego i zimowego utrzymania dróg na poziomie Oddziału, kontroluje i prowadzi wydawanie decyzji i postanowień administracyjnych w sprawach przejazdów pojazdów nienormatywnych krajowych przewoźników drogowych i uzgadniania tras przejazdów oraz prowadzi monitoring decyzji i postanowień administracyjnych. Opiniuje i uzgadnia projekty dot. budowy, przebudowy i rozbudowy dróg w zakresie przejezdności pojazdów ponadnormatywnych, odpowiada za terminowość przekazywanych informacji (o sytuacji na drogach, o ruchu drogowym oraz o możliwych objazdach) w celu informowania użytkowników dróg o utrudnieniach na drogach. Współpracuje z właściwymi służbami, w szczególności z Policją i Strażą Pożarną, współpracuje z Wydziałem Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Zarządzania Ruchem w zakresie lokalizacji przystanków komunikacyjnych, budowy i przebudowy chodników, prowadzi sprawy związane z dzierżawą MOP tj. przygotowuje materiały do przetargu, bierze udział w przeprowadzeniu postępowania, a następnie kontroluje dzierżawców. Prowadzi sprawy związane z utrzymaniem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe, miejsc kontroli ruchu i transportu drogowego, przeznaczonych w szczególności do ważenia pojazdów oraz współpracuje z Inspekcją Transportu Drogowego oraz z Urzędami celnymi, prowadzi działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań służących do utrzymania dróg, zarządzania i sterowania ruchem (m.in. systemów osłony wizyjno – meteorologicznej dróg, systemów wstępnej preselekcji wagowej) oraz prowadzi sprawy związane z przystankami komunikacyjnymi. współpracuje z innymi Wydziałami oraz Rejonami w zakresie prowadzonych spraw z bieżącego i zimowego utrzymania dróg, opracowania Programów Inwestycji i Aneksów do nich, w tym dla zadań realizowanych w ramach programów rządowych oraz analizuje i udziela odpowiedzi na skargi, zażalenia i wnioski obywateli i instytucji w zakresie działania komórki organizacyjnej, przygotowuje opracowania niezbędne w bieżącej pracy Punktu Informacji Drogowej (PID) - np. Operaty zimowego utrzymania dróg, przygotowuje informatory Zimowego Utrzymania Dróg dla mediów oraz Sztabu Kryzysowego Urzędu Wojewódzkiego oraz uczestniczy w pracach PID Kogo poszukujemy Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze drogownictwa prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi pakietu MS Office znajomość sieci drogowej województwa znajomość przepisów dot. dróg publicznych i ochrony pasa drogowego, przepisów kodeksu postepowania administracyjnego kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe inżynierskie w specjalności drogowej, budowlanej lub transportu lub geodezji Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej Co oferujemy
Pracownikom oferujemy:
indywidualny rozkład czasu pracy, częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”), możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną, dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych, karty sportowe, stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych), pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie. Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w terenie, wyjazdy służbowe, obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych, budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, bariery architektoniczne- brak windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, podczas pobytu w terenie występuje konieczność przebywania pod ruchem i w hałasie.