Opis stanowiska (zewn.)Jakie będą Twoje zadania: wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycję przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych dbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klienta dbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in.
poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedaży dbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie.
Co Ci zapewnimy: atrakcyjne wynagrodzenie umowę o pracę w wymiarze 3/4 etatu indywidualne możliwości rozwoju ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku bogaty pakiet benefitów (m.
in.: prywatną opiekę medyczną, kartę Multi Sport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych, program poleceń – bon o wartości 0 zł brutto).
Czego od Ciebie oczekujemy: znajomości podstawowych zasad obsługi klienta energicznej i przyjaznej osobowości sumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków umiejętności pracy w grupie oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikami doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Reklama:
Sprzedawca/kasjer, Ul. Niepodległości 6a, Krosno
Free
Sprzedawca/kasjer, Ul. Niepodległości 6a, Krosno
Poland, Podkarpackie, Krosno,
Zmodyfikowano August 22, 2024
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |
Skontaktuj się z pracodawcą
Informacje o pracodawcy
Amazon is guided by four principles: customer obsession rather than competitor focus, passion for invention, commitment to operational excellence, and long-term thinking. We are driven by the excitement of building technologies, inventing products, and providing services that change lives. We embrace new ways of doing things, make decisions quickly, and are not afraid to fail. We have the scope and capabilities of a large company, and the spirit and heart of a small one.
Together, Amazonians research and develop new technologies from Amazon Web Services to Alexa on behalf of our customers: shoppers, sellers, content creators, and developers around the world.
Our mission is to be Earth's most customer-centric company. Our actions, goals, projects, programs, and inventions begin and end with the customer top of mind.
You'll also hear us say that at Amazon, it's always "Day 1." What do we mean? That our approach remains the same as it was on Amazon's very first day - to make smart, fast decisions, stay nimble, invent, and focus on delighting our customers.