Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FENG
Join to apply for the
Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. komunikacji i marketingu programu FENG
role at
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Główne Zadania
Planowanie i realizacja działań marketingowych i informacyjnych związanych z programem Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG)
Tworzenie i koordynacja kampanii promocyjnych związanych z projektami dofinansowanymi z FENG,
Opracowywanie treści promocyjno-informacyjnych i nadzorowanie aktualizacji stron internetowych związanych z FENG oraz z innowacjami,
Redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i publikacji na potrzeby PARP.
Strategia i promocja
Planowanie i realizacja działań marketingowych i informacyjnych związanych z programem Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG)
Tworzenie i koordynacja kampanii promocyjnych związanych z projektami dofinansowanymi z FENG,
Opracowywanie treści promocyjno-informacyjnych i nadzorowanie aktualizacji stron internetowych związanych z FENG oraz z innowacjami,
Redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i publikacji na potrzeby PARP.
Organizacja wydarzeń i event marketing
Planowanie, organizacja i koordynacja konferencji, webinarów, szkoleń oraz innych wydarzeń dotyczących FENG oraz innowacji,
Współpraca z partnerami i instytucjami zewnętrznymi,
Nadzór nad udziałem PARP w wydarzeniach zewnętrznych, w tym wydarzeń płatnych, oraz organizacja inicjatyw własnych Agencji.
Organizacja i nadzór nad procesami
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji (w tym zamówienia publiczne) związanej z promocją działań FENG,
Współpraca z dostawcami i wykonawcami zewnętrznymi (np. agencje graficzne, drukarnie) przy tworzeniu materiałów promocyjnych,
Prowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami.
Wsparcie i raportowanie
Udzielanie informacji i konsultacje dla pracowników PARP w zakresie działań promocyjnych,
Monitorowanie i raportowanie efektów realizowanych działań marketingowych i wydarzeń.
Oczekujemy (wymagania Formalne)
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie – minimum 3 lat doświadczenia w obszarze marketingu, promocji lub organizacji wydarzeń (mile widziane w instytucjach publicznych lub organizacjach związanych z funduszami unijnymi).
Znajomość narzędzi marketingowych – umiejętność tworzenia i realizacji kampanii promocyjno-informacyjnych, w tym obsługa stron internetowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych.
Umiejętność organizacji wydarzeń – doświadczenie w planowaniu i koordynacji konferencji, webinarów, szkoleń oraz eventów branżowych.
Umiejętności redakcyjne – lekkie pióro, umiejętność tworzenia angażujących treści promocyjnych i informacyjnych.
Znajomość pakietu MS Office – biegłość w Excelu, Wordzie, Power Point.
Zdolności analityczne i raportowanie – umiejętność monitorowania efektywności działań marketingowych oraz sporządzania raportów.
Wysokie umiejętności interpersonalne – łatwość w nawiązywaniu kontaktów i współpracy z partnerami oraz instytucjami zewnętrznymi.
Samodzielność i dobra organizacja pracy – umiejętność efektywnego zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
Dodatkowo (wymagania Pożądane)
Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych – praktyczna wiedza w zakresie procedur i dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.
Znajomość funduszy unijnych – szczególnie w kontekście Programu FENG lub innych inicjatyw finansowanych z UE.
Minimum roczne doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych lub organizacjach rządowych – ułatwiające poruszanie się w strukturach administracyjnych i procedurach formalnych.
Umiejętność obsługi narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe In Design, Photoshop) – przydatna do tworzenia materiałów promocyjnych.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego – umożliwiająca współpracę z międzynarodowymi partnerami oraz analizowanie zagranicznych źródeł informacji.
Umiejętność negocjacji i współpracy z podwykonawcami – przydatna przy organizacji wydarzeń i zakupie usług promocyjnych.
Kreatywność i innowacyjne podejście do promocji – umiejętność tworzenia nieszablonowych kampanii i angażujących treści.
Oferujemy
umowę o pracę,
premię regulaminową,
prywatną opiekę medyczną,
grupowe ubezpieczenie na życie,
szkolenia,
atrakcyjną lokalizację,
wydarzenia integracyjne,
programy socjalne.
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Referrals increase your chances of interviewing at Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) by 2x
#J-18808-Ljbffr