Czym będziesz się zajmować:
- wprowadzaniem do systemu SAP zamówień na szyny oraz półwyroby
- analizą zabezpieczeń finansowych związanych z realizowanymi kontraktami oraz kontrolą płatności,
- nadzorowaniem terminowych realizacji zamówień oraz dostaw,
- obsługą klienta w obszarze realizacji zamówień, uzgadnianiem i dostarczaniem klientom wymaganej dokumentacji handlowej,
- współpracą z biurami sprzedaży ( AMCLP, AME, AMRPS, agencje handlowe),
- podejmowaniem działań umożliwiających odzyskanie podatku VAT,
- sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną dotyczącą realizowanych zamówień.
To właśnie Ciebie szukamy, jeśli posiadasz:
- wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
- biegłą znajomość języka angielskiego,
- znajomość innych języków obcych mile widziana,
- prawo jady kat. B,
- znajomość MS Office, SAP,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- sumienność w wykonywaniu zadań.