- Kierowanie i motywowanie małego zespołu technicznego w celu zapewnienia proaktywnej, zorientowanej na klienta obsługi IT w Europie i Wielkiej Brytanii
- Zarządzanie dostawcami IT w Europie i Wielkiej Brytanii dla nowych i istniejących lokalizacji (dostawcy Internetu, dostawcy sprzętu)
- Własna konfiguracja i wsparcie nowych i istniejących lokalizacji w Europie i Wielkiej Brytanii (instalacja i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem POS)
- Odpowiadanie na zgłoszenia i ich zamykanie w ramach wymaganego poziomu usług w naszym narzędziu do obsługi zgłoszeń
- Monitorowanie infrastruktury serwerowej i sieciowej, naprawianie i eskalowanie incydentów zgodnie z wymaganiami
- Zapewnienie efektywnej i wydajnej pracy użytkowników korporacyjnych w naszych biurach w Europie i Wielkiej Brytanii (biurowa sieć LAN, sprzęt i oprogramowanie komputerowe, śledzenie zasobów, zaopatrzenie w sprzęt, technologia sal konferencyjnych itp.)
- Dostępność do pomocy przy incydentach o priorytecie 1 w Europie / Wielkiej Brytanii zgodnie z wymaganiami (czasami może wystąpić poza godzinami pracy)
- Współpraca z europejskim zespołem zarządzającym, zajmowanie się eskalacjami zgodnie z wymaganiami i skuteczna komunikacja
- Przedstawianie zaleceń dotyczących ciągłego doskonalenia IT, a następnie wdrażanie zatwierdzonych zaleceń
- Utrzymywanie i aktywne dążenie do ograniczania kosztów IT w regionie Europy i Wielkiej Brytanii.
- Specjalne projekty wymagane przez kierownictwo IT
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu wsparciem technicznym / roli lidera
- Doświadczenie z systemami sprzedaży detalicznej PoS (Point of Sale)
- Praktyczne doświadczenie z narzędziami do zarządzania urządzeniami mobilnymi i narzędziami administracyjnymi Microsoft
- Certyfikat ITIL Foundations i dobre zrozumienie koncepcji zarządzania usługami
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Udokumentowane umiejętności rozwiązywania problemów
- Udokumentowane umiejętności obsługi klienta i zdolność do pracy z zespołami na różnych poziomach
- Proaktywność i umiejętność działania
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Zarządzanie dostawcami
- Komunikacja z kierownictwem wyższego szczebla
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pakiet benefitów:
- Profesjonalne wsparcie terapeutyczne
- Opieka medyczna
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na produkty firmowe
Kursy językowe
Praca w systemie hybrydowym w nowoczesnym biurze w Warszawie
Poszerzanie kompetencji poprzez szkolenia