Obowiązki
- Koordynowanie procesu remodelingu i otwarcia sklepów Żabka
- Skuteczne przeprowadzenie Franczyzobiorcy przez proces otwarcia sklepu
- Organizacja procesu zatowarowania i roztowarowania
- Współpraca z innymi działami biorącymi udział w procesie otwarcia sklepu
- Dbanie o wysoki standard jakości sklepów zgodny z wytycznymi sieci
Wymagania
- Doświadczenie w pracy o podobnym zakresie obowiązków (koordynacja procesów, współpraca w rozproszonej sieci sprzedaży)
- Umiejętność pracy na podstawie harmonogramu
- Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach
- Znajomość branży FMCG (mile widziane)
- Gotowość do podróży służbowych - prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
Oferujemy
- Współpracę z convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
- Rozwój w ciekawych projektach
- Umowę współpracy na czas nieokreślony
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne + premia za osiągnięte wyniki
- Dostęp do najnowszych technologii operacyjnych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z udziałem w procesie rekrutacji
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Żabka Polska sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Stanisława Matyi 8, 61-586 Poznań. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail , formularz kontaktowy pod adresem telefonicznie pod numerem +48 618 563 700 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
#J-18808-Ljbffr