Nasze oczekiwania
- Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta: potrafisz skutecznie doradzać klientom, wykorzystując znajomość technik sprzedażowych.
- Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, lubisz pracę z ludźmi.
- Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować swoją pracę. Jesteś otwarty na zmiany - a u nas dużo się dzieje.
- Samodzielność i inicjatywa: potrafisz pracować w zespole, jak i indywidualnie. Podejmujesz inicjatywy w celu poprawy jakości obsługi.
- Geekostwo: jesteś geekiem technologicznym i w tematach, które dotyczą produktów AGD/RTV czujesz się jak ryba w wodzie. Znasz najnowsze trendy technologiczne.
- Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Posiadasz umiejętność indywidualnego podejścia, aktywnie słuchasz i budujesz zaufanie w relacjach z klientem.
- Chęć rozwoju: chcesz się rozwijać i szukasz nowych wyzwań.
- Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno”.
- Wymiar pracy: jesteś gotów do pracy w systemie zmianowym (w tym weekendy).
- Mile widziane: doświadczenie sprzedażowe – ale nie przejmuj się, bo wszystkiego Cię nauczymy.
Twój zakres obowiązków
- Profesjonalnie doradzasz w zakresie sprzętu AGD i RTV dostępnego w showroomie.
- Prezentujesz funkcjonalność urządzeń i pomagasz w dopasowaniu ich do indywidualnych potrzeb klientów.
- Budujesz pozytywne doświadczenia zakupowe poprzez wysoką jakość obsługi.
- Dbasz o atrakcyjny wygląd ekspozycji i aktualność informacji o produktach.
Czego się u nas nauczysz
- Profesjonalnej obsługi klienta.
- Skutecznych technik negocjacji.
- Zasad aktywnej sprzedaży.
- Organizacji pracy.
- Rozwijania umiejętności interpersonalnych.
- Rozumienia specyfikacji technicznej sprzętu.
Dlaczego warto do nas dołączyć
- Rozwój i innowacje: wspólnie stworzymy nowy koncept sklepu z asortymentem AGD/RTV.
- Ludzie i atmosfera: tworzymy zgrany zespół handlowy. Stawiamy na współpracę – zawsze możemy na siebie liczyć.
- Narzędzia i technologie: korzystamy z nowoczesnych narzędzie i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Szkolenia: prowadzimy szkolenia w formie stacjonarnej i wyjazdowej przy współpracy z trenerami sprzedaży.
- Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.