To zlecenie wygasło.

It Service Manager, Warszawa

Ostatnia aktualizacja 2025-07-07
Wygasa 2025-07-07
ID #2935245339
16,800 zł
It Service Manager, Warszawa
Poland, Mazowieckie, Warszawa,
Zmodyfikowano June 24, 2025

Opis

IT Service Manager

100 % zdalnie lub hybrydowo (Warszawa, Łódź, Rzeszów, Poznań, Białystok)

Forma współpracy: B2 B/Uo P

O FIRMIE:

Fabrity S. A. to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna, specjalizująca się w inżynierii oprogramowania, generatywnej sztucznej inteligencji oraz przemysłowym Internecie rzeczy (Io T). Tworzymy kompleksowe rozwiązania, które pomagają przedsiębiorstwom automatyzować procesy, zwiększać efektywność operacyjną oraz podejmować kluczowe decyzje dzięki skutecznej analizie danych.

Usprawniamy procesy biznesowe, wykorzystując wiodące platformy, takie jak Service Now, Microsoft Power Platform oraz nasz autorski produkt low-code, Fastive . Dzięki temu wspieramy organizacje w ich cyfrowej transformacji, minimalizując przestoje i optymalizując operacje na każdym etapie.

Pracujemy dla firm z różnych branż, w tym farmaceutycznej, ochrony zdrowia, usług finansowych, produkcji, motoryzacji i handlu detalicznego. Zaufały nam znane marki, między innymi ABB, Bayer, Carrefour, PKO BP, Dormakaba, Sanofi, Toyota Bank, Frontex, Liebherr, Pepsico i Saint-Gobain

KOGO SZUKAMY?

Fabrity S. A. poszukuje Service Managera, który dołączy do zespołu i będzie prowadzić działania związane z efektywnym zarządzaniem usługami IT w organizacji. Jeśli jesteś osobą ambitną i zaangażowaną, jeśli chcesz dołączyć do zespołu nowoczesnej i dynamicznie rosnącej firmy IT, a Twoje doświadczenie pokrywa się poniższymi wymaganiami, to szukamy właśnie Ciebie!

TWÓ J ZAKRES ZADAŃ:

  • Zarządzanie procesami operacyjnymi ITIL.

  • Nadzór nad procesem wsparcia użytkowników końcowych w ramach działających w organizacji systemów IT.

  • Wsparcie użytkowników aplikacji biznesowych (1 i 2 linia).

  • Obsługa zgłoszeń użytkowników w obszarze aplikacji (weryfikacja i przekazywanie do zespołu deweloperskiego).

  • Współpraca z zespołem projektowym w zakresie diagnozy błędów.

  • Udział w pracach związanych z wdrażaniem nowych wersji aplikacji.

  • Sporządzanie raportów.

NASZE WYMAGANIA:

  • Min. 3-4 lata doświadczenia zawodowego

  • ITIL

  • Asertywność, komunikatywność, dokładność, cierpliwość

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i koordynowania powierzonych zadań

  • Doświadczenie w bezpośredniej pracy/współpracy z klientem

  • Doświadczenie w testowaniu systemów webowych.

OFERUJEMY:

  • Długofalową współpracę w oparciu o B2 B lub Uo P.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Pracę 100% zdalną lub hybrydową z jednego z naszych biur.

  • Benefity w ramach systemu kafeteryjnego.

  • Przyjazne środowisko pracy wspierające dzielenie się wiedzą, wspólny rozwój, fascynację technologią i cyfryzacją biznesu.

  • Bardzo dobry potencjał do rozwoju biznesu i budowania relacji z dużymi klientami.

Szczegóły pracy:

Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj kontraktu: Stały
Rodzaj wynagrodzenia: W ciągu roku
Zawód: It service manager
Min. Wynagrodzenie: 13440.000

⇐ Poprzednia praca

Następna praca ⇒     

Reklama:


 

Wyślij CV

    16,800 zł / W ciągu roku

    Informacje o pracodawcy

    Szybkie wyszukiwanie:

    Lokalizacja

    Wpisz miasto lub region

    Słowo kluczowe


    Reklama: