- Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. IT, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie oraz wsparcie techniczne w obszarze sprzętu komputerowego, akcesoriów IT oraz usług telekomunikacyjnych w naszej firmie. Osoba na tym stanowisku będzie również koordynować procesy zakupowe oraz współpracować z dostawcami.
responsibilities :
- Ewidencja sprzętu IT: zarządzanie, przekazywanie oraz inwentaryzacja sprzętu. Współpraca z księgowością w zakresie obsługi środków trwałych.
- Sprzęt PC: zakup, zarządzanie ewidencją, instalacja, konfiguracja i dystrybucja sprzętu komputerowego dla pracowników.
- Zakupy sprzętu i akcesoriów IT: wyszukiwanie ofert cenowych, negocjacje i zakupy oraz współpraca z dostawcami. Dekretacja faktur
- Usługi telefonii komórkowej: zakup, dystrybucja, inwentaryzacja telefonów komórkowych oraz koordynacja działania usług MDM (In Tune, Samsung KNOX, Google Zero Touch), wsparcie urządzeń mobilnych z systemami Android
- Service Desk (rejestrowanie, zarządzanie oraz rozwiązywanie incydentów serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania użytkowego) – zarówno zdalnie jak i na miejscu
- Współpraca z globalnym działem IT, aktualizowanie oraz zarządzanie bazą wiedzy IT, tworzenie instrukcji dla użytkowników, udział w projektach IT
requirements-expected :
- Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na podobnym stanowisku.
- Kompetencje techniczne: praktyczna znajomość zarządzania sprzętem IT oraz procesem zakupowym.
- Znajomość technologii Microsoft: AD, GPO, Terminal Services, File Services, Share Point, Office365, SCCM, WDS, Hyper-V, Windows Server, Windows 10, Windows 11.
- Znajomość urządzeń mobilnych: podstawowa wiedza dotycząca obsługi urządzeń z systemem Android / systemów MDM
- Podstawy sieci LAN: zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z sieciami lokalnymi.
- Umiejętność rozwiązywania problemów: doświadczenie w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Umiejętności pracy zespołowej: zdolność do efektywnej współpracy z różnymi działami firmy.
- Komunikatywność i otwartość: łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz w obsłudze użytkowników końcowych.
- Zaangażowanie i chęć nauki: motywacja do ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
- Zdolności organizacyjne: umiejętność skutecznego zarządzania dokumentacją i zasobami oraz przestrzegania ustalonych procedur.
- Język angielski: umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz komunikacji z centralnym działem IT.
- Prawo jazdy kat. B: gotowość do wykonywania obowiązków wymagających mobilności.
offered :
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: nieodpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego
benefits :
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
- konkursy dla pracowników