Nasze wartości
Zaufanie
- Najcenniejsze aktywo, jakim możemy dysponować. Wierzymy, że nadszarpnięcie zaufania nawet w 1% oznaczałoby, że nie można na nas polegać. Nie dopuszczamy do tego. Zdecydowanie
- Podejmujemy zdecydowane działania, ale bez niepotrzebnego ryzyka. Każdy krok stawiamy, mając pewność, że właściwie przygotowaliśmy się do obranej drogi. Rozwój
- Dążymy do tego, aby każdy w Teagle stawał się lepszy z każdym dniem. Kładziemy nacisk na wykonywanie zadań zgodnie z najlepszymi zasadami. Niezawodność
- Pracujemy na sprawdzonych rozwiązaniach i dbamy o komfort oraz wygodę pracy. Odwaga
- Działamy na całym świecie i konkurujemy z największymi. Zapewniamy niezbędną przestrzeń do funkcjonowania i podejmowania decyzji. Ambicja
- Doceniamy i wspieramy naszych współpracowników w realizacji założonych celów. Stawiamy ambitne wyzwania i realizujemy je z założeniem, że zostaną solidnie wykonane.- Korzyści
- Nauka i rozwój
- Ambitne projekty
- Stabilne zatrudnienie
- Benefity
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Wyzwania
- Elastyczne godziny pracy
- Zespół
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
**WROCŁAW, POLSKA**
**Zakres obowiązków**:
- Telefoniczna sprzedaż produktów i usług będących w ofercie spółki (monitoring pojazdów/obiektów przy wykorzystaniu technologii GPS),
- Aktywny rozwój sprzedaży, budowanie długofalowych relacji oraz opieka posprzedażowa nad klientem (MŚP),
- Planowanie i raportowanie sprzedaży,
- Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową
- Weryfikacja i kwalifikacja leadów,
- Prowadzenie i rozliczanie akcji pozyskiwania nowych klientów,
- Raportowanie działań w systemie CRM,
- Wsparcie działu handlowego w zakresie administracji i prowadzenia dokumentacji sprzedażowej,
- Podejmowanie inicjatyw wewnątrz organizacyjnych zwiększających efektywność działań sprzedażowych,
- Współpraca z działami Obsługi Klienta, Serwisu oraz IT.
**Kompetencj**:
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta w sektorze B2 B w obszarze MŚP,
- Doświadczenie w pracy na krótkich i średnich procesach sprzedażowych (od 1 tygodnia do 3 miesięcy),
- Kompetencje w sprzedaży doradczej oraz badaniu potrzeb klienta,
- Świadomość, że sprzedaż to proces, a nie przypadek lub szczęście,
- Doświadczenie w prowadzeniu działań prospectingowych,
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie trwałych relacji biznesowych,
- Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy,
- Obsługa CRM i innych programów wspierających bieżące działania z klientami,
- Znajomość pakietu MS Office.
**Oferujemy**:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2 B lub Uo P,
- System premiowy uzależniony od osiąganych wyników sprzedażowych oraz realizacji zadań prospectingowych,
- Program wdrożeniowy obejmujący szkolenia produktowe i handlowe,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (komputer, dodatkowy monitor, telefon),
- Perspektywę rozwoju i awansu zawodowego,
- Prestiżową lokalizację we Wrocławiu (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze - budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy pomiędzy 8:00 a 9:00),
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z kandydatkami/kandydatami, których CV będzie zawierało oczekiwane przez nas umiejętności i kompetencje.
Reklama:
Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży
Free
Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży
Poland, Dolnośląskie, Wrocław,
Zmodyfikowano April 10, 2025
Opis
Szczegóły pracy:
⇐ Poprzednia praca |
Następna praca ⇒ |